Huda Beauty Textured Shadows Palette – Rose Gold Edition

2 comments

Pozdrav drage čitateljice i čitatelji, nakon ohoho vremena! :D Danas ću vam napisati pokoju riječ o vjerojatno najpopularnijoj paleti prošle godine
iako ni ove puno ne zaostaje. Mislim li da je hype opravdan? Nastavite čitati :)


HUDA BEAUTY Rose Gold paleta dolazi u crnoj kartonskoj ambalaži, s prozirnom gornjom stranom tako da uvijek možete vidjeti sve nijanse. Paleta se zatvara pomoću magneta koji ima u sebi što nas podsjeća, odnosno što je jednako Z paletama pa ako ste ih vidjeli znate o čemu se radi. U početku me je ambalaža jako odbijala jer za tu cijenu očekujete nešto luksuznije, no dovoljno je čvrsta, kvalitetna te praktična, tako da sam se s vremenom pomirila s tim.
Paleta sadrži 18 sjenila što je poveći broj u odnosu na većinu drugih, a raspoređena su na 3 različita finiša po čemu i je tako posebna.


3D metal sjenila (x6) su vjerojatno najzanimljivija; polukremaste su teksture, znači doslovno između kremastog i suhog, dosta su gusta, ali se i truse, tj za ovu teksturu bi bolja riječ bila mrve pa uz njih svakako preporučam korištenje određene baze (npr. ja koristim bazu za glittere jer se tako najbolje zalijepe za kapak). Jedini slučaj kada vam po meni ta baza nije potrebna je ako ćete sjenila nanositi prstima, tada je pigmentacija jednaka kao uz bazu, ali zato će nanošenje biti teže i neprecizno pa se ja ipak odlučujem za prvu opciju. Zbog specifične teksture blendanje ovdje "nije dopušteno" :D Finiš je vrlo sjajan, baš kao folija ili metal :)


Chromatic pressed pearls sjenila (x2) su relativno klasična "sjajna" sjenila. Sadrže lagani shimmer, chromatic finiša su, lako se nanose, moguće ih je blendati.


Saturated Matte sjenila (x10) su predivna sjenila mat finiša, vrlo baršunaste i meke teksture. Zbog toga se dosta lako blendaju, a uopće se ne truse osim smeđe nijanse Coco i prljavo roskaste nijanse Shy, no i one se truse samo u dodiru kista sa sjenilom dok pri nanošenju ne. 


Po svemu gore napisanom dolazimo do toga da sam očito jako zadovoljna paletom, ali za kraj bih navela jednu manu koju mooožda niste uspjeli iščitati dosad. To je relativno teško nanošenje 3D metal sjenila dok se malo ne izvježbate, lako moguće da će vam se trusiti, a najviše neravnomjerno nanositi i na očima izgledati "zgrudano" jer se ne mogu blendati, trebate pronaći način koji vam najbolje odgovara. Također, 3D metal sjenila sklona su pucanju ako ih ne znate nanositi što je bio moj problem i na slici ispod :D (a još mi se i tuš preslikao...)

/Mattes "Shy, Flamingo, Maneater, Bossy, Coco, Black Truffle" + 3D metal "Rose Gold"/

1. fotografija: Sandalwood, Henna, Coco, Black Truffle + 24K
2. fotografija: isto kao makeup iznad, na meni
3. fotografija: sve isto kao na prvoj fotografiji iz kolaža + #Blessed
HUDA me share-ala!!! :D *.*
Mattes + 3D metal "24K, Trust Fund"
Paletu sam kupila na Cult Beauty stranici za 56£ čim je stigla (znači u 10. mjesecu), a izmakla bi mi da se nisam pretplatila na obavijest mailom kada stigne u prodaju. Rasprodana je u rekordnom roku, a koliko vidim trenutno je dostupna pa brzo u košaricu ;)

Hvala na čitanju,
Stela :*

SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

  1. Sjećam se da kad je tek izašla da si rekla kako je ovo paleta koja se zove "Stela"..hehhe... Drago mi je da si je uspjela zavoljeti...ja nisam pala na nju najviše zbog faking visoke cijene... Zadovoljit ću se Modern Renaissance paletom...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da haha, totalno moje nijanse :D Svi kažu da je ABH i bolja, s tim da joj fale ove metal nijanse :/

      Stela

      Delete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig