Moja kolekcija MAC ruževa

68 comments

Naaaaapokon, nakon toliko vremena vam donosim svoju kolekciju MAC ruževa!!! :D Toliko puta sam htjela pisati o njima, toliko puta ste me pitali, ali uvijek je bilo razloga da to ne napravim...
Čekala sam novi fotić, pa novi objektiv pa da uzmem još jedan ruž koji jako želim pa onda još jedan i tako je vrijeme proletilo te sam sada shvatila da je vrijeme i da više nema odlaganja.


Sve MAC ruževe koje sam htjela sam ili kupila ili probala i stvarno ih je ostalo još jako malo na mojoj wish listi, ali ne vjerujem da ću ijedan skoro kupiti. Neću puno baljezgati jer vjerujem da vas najviše zanimaju slike, no samo se želim osvrnuti na kratko objašnjenje svih MAC formula/finiša ruževa.


GLAZE: najslabije pigmentirana formula; nisam isprobala nijedan ruž iz ove formule pa ne mogu reći više, ali mislim da vam je sve jasno :D

LUSTRE: također jedna od slabijih formula, ali dolazi u više kričavijih nijansi pa je ipak pigmentacija i vidljivost na usnama jača. Nepostojana, ali jako ugodna, lijepo se nanosi i lijepo izgleda. Ostavlja prirodniji dojam i ako ne volite nositi sjajila, a volite kako ona izgledaju onda je ovo dobar izbor.

DAZZLE: glitterasti finiš, moj prvi MAC ruž je upravo iz ove skupine (kupila sam ga još 2010. godine preko neke forumašice jer sam morala imati bar jedan MAC-ić :D). Iako nije nešto vidljiv na usnama u smislu boje, ostavlja jak trag šljokica i nećete ih samo tako skinuti :D 

FROST: vrlo slična formula Creemesheen-u, no neke nijanse imaju lagani shimmer u sebi.

CREMESHEEN: slabije pigmentiran, kremast i lagan na usnama, relativno nepostojan. Meni je dosta naglašavao teksturu usana jer je prozirniji finiš, a to mi se ne sviđa.

AMPLIFIED: kremast, polusjajan finiš, ali bogata, pigmentirana i jako ugodna formula. Trajnost mu nije neka jača strana.

SATIN: jedna od mojih najdražih formula. Polumat finiš, ugodna tekstura, pigmentiran, dugotrajniji i matiraniji od Amplified-a, a kremastiji/sjajniji od Matte formule.

MATTE: kremasti mat finiš (i tekstura), no iako je matiran nema mat završetak poput tekućih ruževa. Definitivno daje prirodniji mat izgled i ne isušuje previše. Na usnama izgleda lijepo i ne ističe jako suhoću ili linijice, osim nekih nijansi (Candy Yum Yum). Jako je pigmentirana i jedna je od trajnijih formula.

RETRO MATTE: e ova formula ima pravi mat finiš. Teško se nanosi jer je tvrde teksture, suh i mat, no kada se ravnomjerno nanese (uz pomoć kista) izgleda fenomelano te ostavlja dojam "velvety" finiša. Nakon par sati nošenja, jako ga osjetim i smeta mi s obzirom da dosta isušuje i stvara grubu površinu usana. Nije moguće "nadograditi" ga ili nanijeti u par slojeva već je najbolje skinuti ga i staviti opet. Jako trajna i pigmentirana formula. Koliko god mana imala, meni je ovo i dalje jedna od najdražih skupina ruževa jer prekrasno izgleda :)

Sada napokon možemo na moju kolekciju od 24 MEK-ića (jedan je duplić jer mi je najdraži <3) :D Sa strane ću za svakog napisati opis s MAC-ove službene stranice

Hellraiser (Dazzle) - sheer darkened mauve plum with bluish silver glitter
Myth (Satin) - light neutral nude
Fleshpot (Satin) - pale muted pinky beige
Blankety (Amplified) - soft pink beige
Honeylove (Matte) - light beige toned with rose
Sushi Kiss (Satin) - midtonal coral cream
Angel (Frost) - soft pink
Snob 2x (Satin) - light neutral pink
Saint Germain (Amplified) - clean pastel pink
Pink Nouveau (Satin) - bright pink
Steady Going (Retro Matte) - light pink
Please Me (Matte) - muted rosy tinted pink
Pink Plaid (Matte) - dirty blue pink
Lovelorn (Lustre) - emotive blue pink
Chatterbox (Amplified) - bright red pink
Viva Glam Nicki LE (Satin) - bright yellow pink
Silly (Matte) - bright white pink
Candy Yum Yum (Matte) - neon pink
Relentlessly Red (Retro Matte) - bright pinkish coral
Ruby Woo (Retro Matte) - vivid blue red
Flat Out Fabulous (Retro Matte iako na pozadini piše samo Matte) - bright plum
Heroine (Matte) - bright purple
Sin (Matte iako ima istu formulu kao Retro) - deep dark blue red



Nijanse iz malo bližeg kuta :)


Swatchevi na usnama:

HELLRAISER
MYTH
FLESHPOT
BLANKETY
HONEYLOVE
SUSHI KISS
ANGEL
SNOB
SAINT GERMAIN
PINK NOUVEAU
STEADY GOING
PLEASE ME
PINK PLAID
LOVELORN
CHATTERBOX
VIVA GLAM NICKI
SILLY
CANDY YUM YUM
RELENTLESSLY RED
RUBY WOO
FLAT OUT FABULOUS
HEROINE
SIN


Cijena MAC ruževa je oko 150 kn, a možete ih kupiti u MAC trgovini u Zagrebu i nigdje drugdje u Hrvatskoj. I zaboravite na MAC ruževe po 60 kn koje je tamo netko u nekom salonu ili gdje već nabavio po nižoj cijeni, jer su sigurno fake, a ako se varam ispravite me (što vjerujem neće biti potrebno). Danas je cijeli facebook pun fejkova i očito je mnogima dobra pigmentacija dovoljan razlog za kupnju istih, no ne bih vam to preporučila. Ono što vam predlažem jer sam i sama najviše MAC ruževa kupila na taj način - kupujte "2nd hand" ruževe jer je cijena puno niža, a ruž zna biti korišten samo jednom. Druga opcija su zamjene, hrpu ruževa sam nabavila pomoću toga :) Koliko puta kupite nešto na neviđeno, probate i shvatite da to nije to. Nema potrebe da stoji nekorišteno u ladici (ili da ga bacite jer sam čak i takve stvari vezane za kozmetiku čula XD). Eto savjet za proći jeftinije, osim ako vam se to ne gadi jer znam da vas ima :D (no i u trgovini isprobate ruž (na bilo koji način) koji je prije vas probalo njih 100 :D)

LINK na video 
I evo nas, došli smo do kraja! :D Koji ruž se vama najviše sviđa? Imate li MAC ruž/eva u svojoj kolekciji?

XOXO, Stela

SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

68 comments:

  1. Nemam ni jedan još uvijek :O A Ruby Woo mi je divan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klasik hehe :) Iako čak to ni nije, posebna je crvena :D Neonska pomalo.

      Delete
  2. Nemam još niti jedan, ovaj post će mi poslužiti kao vodić za buduću kupovinu, odlično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je :) I želim da što prije nabaviš koji :D

      Delete
  3. svaka cast zeno!!! wooow ... zrebalo je za ovo vremena, živaca a bome i novaca!
    naklon do poda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, ali ne gomilam šminku općenito pa mi ostane više novaca za ruževe jer su mi oni najdraži :D I kao što na kraju posta kažem, treba se znat snaći :P haha

      Delete
  4. Imam samo 2 mac ruža (matte i amplified). Amplified ću izbjegavati zauvijek, a planiram ubuduće kupovati matte i satin. Nijanse koje su mi preeedobre, a ti ih imaš: snob, please me, fof, silly, pink plaid i ruby woo.
    Svaka čast na trudu! :)
    Pravi si MAC ovisinik! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su i meni jedni od dražih :) Hvala! Jesam haha, ali s razlogom jer je meni sve njihovo super :) Kad nije napišem, ali to je rijetko (fix plus npr., uopće mu ne vidim svrhu...)

      Delete
  5. Svaka cast. Meni najteze pada swatchanje svega na sebi. A kolekcija ti je savrsena mene mame heroine i sin ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, još mi to ne bi bio toliki problem da imam jednostavan objektiv :D Ovaj nema zoom pa mi je jako teško fokusirati se :D ali slike su dobre pa def vrijedi :D

      Delete
  6. Nemam niti jedan u kolekciji, a Heroine mi definitivno najbolji *_*

    ReplyDelete
  7. Znači oči su mi ispale! :D Najviše mi se sviđaju Ruby Woo i Sin. Mislim da ću njih iduće ganjati. Ja inače imam Lady Danger i to mi je najnaj crveni ruž ikad <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Vidim da su svima Sin i Ruby među najljepšima. Lady Danger nije moja nijansa pa sam ga preskočila, iako ga nisam probala na usnama pa tko zna :D

      Delete
    2. Ma nemaš pojma! :P Ja imam u planu još Sin, Ruby Woo, Heroine i Velvet Teddy. Mislim da ću onda biti sretna. :D

      Delete
    3. Haha. E baš me zanima kako bi ti stajao Heroine, onako uz kosu :D :*

      Delete
  8. Ja ih imam točno 10 :D Heroine,Kinda sexy i Please me su najkoristeniji:D
    Slike su ti vrh!
    Divni swatchevi i post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kinda Sexy je def jedna od popularnijih nijansi, a ja ju još nisam isprobala :D
      Hvalaa :)

      Delete
  9. Krasna ti je kolekcija, bio je užitak gledati i čitati :)

    ReplyDelete
  10. taman kad sam mislila da sam nabavila sve koje želim naletim na tvoj post i sad su mi upali u oko snob, please me i heroine :D
    saint germain ti super stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tako to ide :D Ja sam sve žive pregledala i trenutno bih još htjela Creme cup, All fired up i Smoked purple (taj mi uvijek izmakne i čekala sam da ga nabavim pa snimim kolekciju, no nisam dočekala XD)

      Delete
  11. Odlične nijanse.
    Sviđaju mi se Steady Going, Silly, Candy Yum Yum , Relentessly red.
    A imam nijansu Ruby Woo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slične nijanse nam se najviše sviđaju :D

      Delete
    2. ;)
      Još da mi ih je i nabavit :D
      Ako bude neka rasprodaja, ili neke akcije, javi :P :)

      Delete
    3. Nažalost MAC nikad nema akcije hehe :D

      Delete
  12. Blankety i Ruby Woo def :D Makar mi je MAybellinov Siren in Scarlet jako sličan Ruby Woo i obožavam ga! Imala sam prije par godina Divu, ali sam ju prodala jer me jako isušivala. Je li mi žao? Malo xD Btw, jako si se potrudila, svaka čast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo sad je tu kom, očito sam ga fulala pri objavi komenatara - to sam si postavila tek prije par dana :D Slični su SS i RW da :)

      Delete
  13. Kapa dolje za trud, vjerujem da je bilo mukotrpno uslikati sve swatcheve, bravo! Svidio mi se Blankety i začudo, Angel. Morat ću ih malo detaljnije proučiti. :D

    Ne bih se jedino složila za Amplified finiš. Imam Craving i bez obzira što je tako kremast, jako dugo traje. Možda varira od nijanse do nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, ali čak mi je bilo teže swatchati Golden Rose ruževe nego ove, valjda je stvar navike :D

      Imala sam Craving i prodala ga jer mi se nijansa nije sviđala, ali ne sjećam se trajnosti. Ovi koji imam mi nisu nešto trajni :D Sigurno je i do nijansi, skoro uvijek je tako kod ruževa...

      Delete
  14. Nekako ti najbolje stoje Sin i Ruby Woo :)
    Meni su divni Angel, Pink plaid, Please me

    ReplyDelete
  15. Imam samo Angel ali nisam nešto oduševljena koliko sam mislila da ću biti. Osim nijanse, ostalo je jedan veliki promašaj. Zanima me tvoje mišljenje?

    Inače, odlična recenzija kao i uvek, super vodič za kupovinu :D L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slično mislim, ali meni to nije neki veliki problem ako se ruž lako prepravlja, a ovaj se lako popravi :D Uvijek ruž nosim sa sobom jel.

      Hvala <3

      Delete
  16. Ajmee kako su divniii
    Angel i Please me su mi nekako najljepsi :)

    ReplyDelete
  17. Candy yum yum i sushi kiss su prekrasni :) ma u biti sve i jedan mi se sviđa :) odličan post sa odličnim fotografijama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde da je netko primijetio Sushi kiss haha :D Hvala!

      Delete
  18. Svi ti jako lijepo stoje, ali sushi kiss... mislim da je to tvoja boja, haha, baš ti savršeno pristaje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha nevjerojatno kako svi vidimo drugačije :D Meni se i ne sviđa nešto previše :D

      Delete
  19. Bome jako lijepa kolekcija. :D Heroine me kupio :D Padam na ljubičaste nijanse u zadnje vrijeme :D

    ReplyDelete
  20. Ok, ti si totalno luda za Macom!!!
    Nakon ovoga više ne smatram da ja puno trošim na šminku :P
    Klikam na video jer me baš zanima šta si pripremila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim, štaš! :D Maaa ajde ovo je u par godina nakupljeno :D

      Delete
  21. prvo, svaka ti čast za ovaj post, vjerujem da su te usne mrzile nakon ovoliko swatcheva :D mene moje mrze nakon jednom mat ruža, ne mogu ni zamisliti što bi bilo da ih isprobam ovoliko u jednom danu :P

    ja imam samo Herione, ali predivan mi je i Flat out Fabulous kojeg ću si uzeti za rođendan, ali škicam i Ruby woo i Relentlessly red :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i jesu da, pogotovo nakon zadnjih Retro Matte-ova :D Dobar izbor :)

      Delete
  22. ja sam jedna od onih "jadnica" koja nema još nijedan MAC ruž, a toliko ih želim!!!!
    ovom prilikom pozivam sve blogerice iz ZG koje su voljne poslati ti MAC ruž da mi se jave u inbox!
    Predobro ti stoje sve nijanse. Meni se nude nijanse sve čine iste, ali u živo se vjerojatno vidi razlika. Najdraža nijansa mi je Please me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit će sigurno :) Tako sam i ja preko cura uzimala MAC i još uvijek jel.
      Ma nisu iste, ali slične jesu, pogotovo što imam dosta ovih rozih :D

      Delete
  23. iskreno,za MAC ruzeve i cijenu od 150 kn ocekujem da traje a ne da za skoro svakog napises da nije postojan :S GR Velvet Matte su po meni savrseni ruzevi jer su jako dugotrajni a nisu ni skupi,boje odlicne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa dobro nisam ih ja pravila, reci to njima :D haha
      Mislim da ovisi o tome što očekuješ od ruževa, ja npr. prvenstveno plaćam nijansu/pigmentaciju, a tek onda trajnost i ostalo. YSL ruževi (Volupte linija) su baš slabo postojani, a dođu oko 260 kn, i da si mogu priuštiti opet bi ih kupila jer su mi nijanse i tesktura predivne.
      Golden Rose ruževe sam recenzirala i stvarno su odlični, svakome ih preporučam, ali meni se nijanse ne mogu mjeriti s MAC-om. GR nosim jaaaaako rijetko u odnosu na MAC. Svakom njegovo hehe :)

      Delete
  24. Znaš da imam tekući Retro Matte u nijansi Personal Statement, i Matte u nijansi Mehr.

    U planu su mi Viva Glam I A45, Sin, Heroine i Retro Matte u nijansama Oh Lady i Tailored to tease

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, e Mehr je jako popularan među našim curama! Meni je pretaman, pikiram si Faux od takvih nijansi :)

      Delete
  25. Predivni su <3 sve ljubav na prvi pogled <3 Najviše mi se sviđaju Angel,Sin i Flat out Fabulous <3
    Od nijansa koje nemaš mi se sviđa Rebel :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rebel sam htjela jedno vrijeme, ali djeluje mi presvijetlo za ono što sam htjela, a i nabavila sam WetnWild Sugar Plum koji je stvaaaarno sličan! :D Ako ga nemaš pogledaj si ga malo.

      Delete
    2. čim sljedeći put budem u dm-u (čitaj čim se oporavim od prehlade)Sugar Plum Fairy ide u košaricu :D

      Delete
  26. A stvarno si luda kaj ne nosiš crvene ruževe! Ti nemas pojma kak tebi to dobro stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Očito, kad se većini sviđa haha :D A nisam si to ja. Crveni baš za neku posebnu priliku :D Ali zato uvijek može crvena mixana s još nekom nijansom :D

      Delete
  27. Ne znam kaj je, ali nije mi htjelo objavit komentar :( Uglavnom, definitivno bih Blankety i Ruby Woo ofc :D Imala sam Divu, ali bila mi je presuha i prodala sam ju nažalost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oba dva vidim na tebi, ali i Rel. Red i Heroine i FOF i Silly haha :D Koliko znam, Diva je matte i meni je jako dobra ta formula, ali s obzirom da je i Sin matte, a ima teksturu Retra onda je vjerojatno i Diva u tom problemu :D

      Delete
  28. Great post, MAC is always my favorite and I wear 'Please me' on my picture right now. Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram, please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    ReplyDelete
  29. Kakva si ti legenda s tom kolekcijom. Osobno nemam niti jedan njihov ruž jer imam neke svoje favorite koje uglavnom kupujem - ali prava divota ih je vidjeti ovako na jednom mjestu. Prekrasno ti stoje sve nijanse, svaka na svoj način.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako i ja imam neke svoje favorite koje uglavnom kupujem, i MAC je baš taj :D Hvala :*

      Delete
  30. Za moj ukus, najlepši MAC ruž je Captive. :)
    Od ovih tvojih mi se baš dopadaju Ruby Woo naravno, Pink Plaid, Angel i Blankety. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Captive mi je na nekim slikama jako dobar (primjer: http://imbbpullzone.laedukreationpvt.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2012/11/lipswatch.jpg), a na nekima užas haha, totalno nemoj ukus :D (pr: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/82/91/b5/8291b53122a0edef1c9df43de05943a0.jpg)

      Na meni bi sigurno povukao na ovaj drugi tip :D -.-'

      Delete
  31. Imam RUBY WOO i jako mi se sviđa.
    Idući kupujem RELENTLESSLY RED.

    Sviđa mi se tvoja kolekcija! Nadam se da ću i ja jednoga dana imati takvu. :)

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig