NYX Soft Matte Lip Cream ruževi

19 comments

Bok ljudi! Nije me bilo 10 dana, a imam osjećaj kao da je prošlo puno više. Danas sam odlučila napisati recenziju NYX Soft Matte Lip Cream-ova kojih imam 6 u kolekciji pa mislim da sam ih dovoljno dobro isprobala.


Pa evo, što se tiče samih ruževa, dolaze u malim slatkim ambalažama, čvrstim i plastičnim, dok je čep gumen i na njemu nažalost lako ostaju tragovi (od pudera, ako malo zaibate noktom...). Imaju spužvasti aplikator koji je super precizan i lako je baratati njime.


Boja ambalaže je onakva kakav je ruž, ali naravno neke nijanse malo odudaraju od ambalaže. Tekstura ovih tekućih ruževa je vrlo neobična, no to je za očekivati jer se ruževi ne zovu 'liquid lipsticks' već 'cream lipsticks', a ja sam svejedno očekivala tekuće XD. Radi se o pravoj kremastoj, mousse formuli zbog koje se čini kao da je ruž već korišten i uopće ne možete skužiti koliko ga unutra ima, meni djeluje kao da ga je jako malo, pogotovo jer uvijek moram dobro zagrabiti da bih izvukla proizvod van. Dakle, dosta su guste teksture, no unatoč tome nisu nešto pigmentirani i morate više puta proći po usnama. 


Jedno vrijeme su na usnama onako sjajni i izgledaju kao "normalan" ruž, no za koju minutu (ne baš koju, malo više) postaju mat. Jako su ugodni, kao da ništa nemate na usnama... Nažalost, postojanost im nije jača strana i ovdje su također kao svi klasični ruževi. Meni to nije neki veliki problem jer uvijek imam ruž sa sobom i popravljam ga, ali kod nekih nijansi ipak postane problemčić. Bacimo se na pregled nijansi!


(ton kože: najsvjetliji - fair, u MAC-u N10/15, Revlon 110)

Ovo je samo jedan potez maramicom preko svih ruževa zajedno; iako se suše mat, kremasti su i lako se brišu

Swatchevi na usnama:
LONDON - na meni je ovo prava nude smeđa nijansa, neutralna, "čista", tj. bez nekih rozih ili peachy tonova. Lijepo se nanosi, ali ju ne koristim jer ne volim takve nijanse.


ZURICH - ova nijansa je neka srednja peachy-koraljna, neutralna, pomalo zagasita. Vrlo prirodna i super za svaki dan, lijepo se nanosi. 


BUENOS AIRES - na prvu dosta kričava i pastelna nijansa, ali je na mojoj koži ustvari vrlo prirodna i nosiva peachy-narančasta boja. Treba ju malo više nadograditi jer je dosta svijetla, a to je ugl slučaj sa svijetlim nijansama, jel. 


SYDNEY - još jedna pastelna nijansa, ali hladna roza koja čak ima lila tonova u sebi. Situacija s nanošenjem je ista kao i kod Buenos Aires-a. Nekad mi ova boja stoji odlično, a nekad mi se ne sviđa uopće i presvijetla mi je, baš ovisi o ostatku makeup-a, i tako... :D 


ISTANBUL - za ovu nijansu sam očekivala da će biti hladnija, npr. tamnija i neutralnija verzija Sydney-a, ali je ustvari dosta topla i prirodna, može se reći da ima i peachy podton. Nanosi se odlično i meni je deeeefinitivno najdraža od ovih 6 nijansi koje imam.

Sunce mi je potamnilo kožu na ovoj slici XD Eto šta je osvjetljenje :-/
TRANSYLVANIA - jedna od trenutno najpopularnijih nijansi na svijetu! :D Vrlo tamna crveno ljubičasta koja u mraku povuče na crno. Stvarno je prekrasna, ali se nanosi užasno neravnomjerno i time stvara muku. Potrebna vam je olovka i preporučam da olovka ide na cijele usne. Još jedna negativna činjenica je to da je ova nijansa slabo postojana, brzo se briše i mrvi se na sredini usana. Šteta :-/


Eto, to je to. Još sam htjela kupiti nijanse Cairo, Tokyo i Copenhagen, ali nije ih bilo. Moram naglasiti da su po mom iskustvu crvene i tamno roze/fuksija nijanse općenito najbolje teksture i formule, a ja nemam nijednu takvu nijansu u ovoj kolekciji, stoga sam sigurna da su one još bolje. Meni se sviđaju Monte Carlo i Prague.

Ruževe možete kupiti na Diviani po cijeni od 55,20 kn za koje dobijete 8ml proizvoda.


Koja nijansa se vama najviše sviđa? 
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

19 comments:

  1. Zurich, Buenos Aires i Transylvania ti najlješe stoje. I frizura ti divno stoji :))

    ReplyDelete
  2. Zurich i Istanbul <3

    ReplyDelete
  3. Moram uzeti Istanbul! <3 Bienos Aires mi je jako lijep a glede Translyvanije, ti ruževi su ti skroz nadogradivi. Recimo meni je Copenhagen presvijetli u samo jednom sloju.
    Jedino kaj ti razlika između slojeva mora biti bar 10 minuta inače se mrvi. Najbolje je staviti tanka dva sloja i onda je boja najljepša! Probaj tak ;)
    A meni trajnost ovisi recimo Amsterdam mi traje bez problema cijeli dan uz minimalne popravke, bolesno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma meni se ne da baviti time :D I predugo mi se suše, definitivno.

      Delete
  4. Tanslyvanija je najpredivnija al kako to obično biva vidim daj je problematična :/ Baš šteta :/ Imam takav problem skoro sa svim tamnim ruževima, bez olovke nikako nejde :D

    ReplyDelete
  5. Divni su svi :)
    Meni se najviše sviđa London (i odlično ti stoji) i Bunos Aires koji ću vjerojatno uzet na proljeće.

    ReplyDelete
  6. imam zurich jedino i valjda je to ona univerzalna nijansa za nas "duhove" :D na tebi najljepse izgledaju zurich i istanbul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš je univerzalna, mislim da ide na svaku put :D

      Delete
  7. Na wishlisti su mi Istanbul i Monte Carlo,drago mi je da sam pročitala tvoju recenziju jer midlim da ih ipak necu kupiti zbog nepostojanosti,nekako mi se Bourjois velvet cine dugotrajniji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monte Carlo mi se isto sviđa. E mislim da su to potpuno drugačiji ruževi, ovo je više mousse kremasta formula, a Bourjois tekuća, duže traju.

      Delete
  8. htjela sam si naručiti više nijansi iz ove linije, no nakon ove tvoje recenzije ću razmisliti :D
    ne volim komlicirane proizvode za usne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali ove svjetlije nijanse su super, lake za popraviti i super za svaki dan!

      Delete
  9. Poslednja boja mi je fantasticna! Zelim isprobati sve jer su zaista predivne boje! :) <3 Ja obozavam Aurine mat tecne ruzeve :) <3

    ReplyDelete
  10. Bas mi je drago sto sam procitala ovaj post, ocekivala sam puno vise od ovih ruzeva! Izgleda da cu se ipak ograniciti na jednu, eventualno dvije nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam si ostavila 3 nijanse, ostale proslijedila... :)

      Delete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig