Essence umjetne trepavice

11 comments
Kao što sam već rekla u jednom postu, ovo mi je vrlo vjerojatno 20. par ovih trepki u 4 godine :D Prvo sam ih koristila za plesne nastupe i turnire, a sad za razne makeup lookove koje radim, a koji u biti ne zahtjevaju neke bolje i skuplje trepavice. Ove su od sintetike, djeluju pomalo plastično i sjajno, ali kad se premažu maskarom to se više ne primjeti. Za dan sigurno nisu, definitivno je pretjerano i preumjetno, ali za večernje izlaske, tematske lookove, čak i neke svečane prigode su sasvim dobre. Uz njih dobijete i ljepilo koje je meni dosta dobro i koristim ga za njih, ali i za neke druge stvari, npr za ljepljenje cirkona na lice, šljokica... Što se tiče samog stavljanja trepavica, ako su preširoke za vaše oko prvo odrežete mali dio vanjskog dijela trepavica (ako su još široke opet skratite) jer ako kratite unutarnji dio djeluje dosta neprirodno i nikako nije lijepo. Zatim na njih stavim ljepilo i čekam nekih 10 sekundi (kažu da bi trebalo i više, ali meni se čini da se onda osuši i jedva zalijepim haha). Prvo stavljam srednji dio trepavice uz rub svojih prirodnih, kad postane stabilno lijepim vanjski dio trepavica i na kraju unutarnji za koji si možete pomoći pincetom. Ja ih stavljam prstima, tako mi je najlakše. Potrebno je nanijeti i tuš na kapke kad nosite trepavice jer se tako ne vidi njihov rub i teže se kuži da one ustvari nisu vaše. 



Ispod su fotke samih trepavica i kako one izgledaju na oku. 

Inače, u svakom looku koji sam dosad radila koristila sam upravo ove trepavice pa na blogu možete dovoljno vidjeti kako izgledaju na meni. 

Na gornjoj fotki su nove trepavice, a na donjoj premazane maskarom i korištene već negdje 5. put. 

Sve u svemu, volim ove trepavice, za cijenu od 23 kn dobijete i njih i ljepilo što je odlično. Da ih kod mene ima, vjerojatno bih kupovala Ardell trepavice, ali eto i ovima sam zadovoljna. Iskreno, gledala sam u Mulleru ArtDeco trepke i ne djeluju mi bolje od ovih Essence, a cijena im je oko 80 kn bez ljepila. 


Jel vi koristite umjetne trepavice i koje?



Pozz,

Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

11 comments:

  1. Umjetne trepavice sam koristila nekih 5-6 puta i to isključivo ove Essence, iskreno, najviše radi cijene ( 4,50 KM ). Baš za moj novogodišnji look, uzela sam ove kao na slici iako sam planirala kupiti one kao malo gušće i svečanije što imaju, ali su jedino ove ostale na polici, pa nisam imala izbora.
    Svi su se divili trepavicama i sad svi hoće da nose umjetne trepavice :D

    Za male pare, odlična stvar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto super, i ja uvijek dobijem komplimente kad ih nosim, navečer su odlične :D
      Znam na koje misliš druge, te su mi jedno vrijeme bile draže, ali ih već godinu dana nema kod mene u trgovinama. Probala sam i Essence trepavice Frame for Fame obe vrste, nijedne ne valjaju, katastrofa. One parcijalne jedino nisam iz te kolekcije F4F nit želim jer s njima nikad nemam sreće :D

      Delete
    2. Vau, ovaj ljubičasti look je divan! :)

      Delete
  2. Nikad nisam koristila umjetne trepavice ali mogla bih ove probati za neku priliku jer mi se bas dopadaju kako izgledaju na djelu :) A cijena je sitnica pa sve da ne budu ok neću žaliti :)

    ReplyDelete
  3. Mislim da sam jednom kupila Essence trepke, tako mi negdje zvoni tamo daleko u glavi.. :D Da, stvarno izgledaju OK i mislim da su jedne od boljih jeftinijih trepki koje se mogu kod nas pronaći. Uuuuu, viđ šljokica :D

    ReplyDelete
  4. Ardell zu mi najbolje, moja firma ih prodaje pa sam se lakko zaljubila;-)



    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi i meni bile da ih probam, jako su mi lijepe :D

      Delete
  5. e ja sam kupila te trepavice i bile su pretanke a znam da sam ih bila jednom kupila esesence tako guste i bila jako zadovoljna i nosila skoro 2 mj koliko sam koristila ovako za izlaske ii to i sad sam kupila neznam jel to ima dve vrste esence kao guste i tanke trepavice pa sam krivi uzela

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig