Essence Colour Arts baza

9 comments
Essence baza ili primer za kapke je namijenjena za bolju postojanost i nanošenje pigmenata, ali se može koristit i za obična sjenila. Bjelkasta je, ali na oku tj kad se razmaže je potpuno prozirna. Kupila sam ju zbog toga što mi je trebalo nešto čime ću zalijepiti šljokice na kapak, a da to nije ljepilo za trepavice jer se teško skida. I? Pun pogodak!


Prvo kistom, ponekad i prstom, nanesem ovu bazu na kapak i onda utapkavam šljokice, isto tako radim i s pigmentima i sjenilima. Nisam primjetila da je boja puno intenzivnija kad koristim ovu bazu (mislim da je za to potrebna neka bijela baza ili stavite bijelu olovku za oči preko cijelog kapka, a prije tog ju možete malo ugrijati da se bolje razmaže), ali sjenila i šljokice stvarno duže trajuCijena baze je oko 15 kn, a količina od 7,3 ml je stvarno odlična i mislim da će mi dugo trajati.

Na gornjoj fotki su šljokice nanešene samo vodom, mokri kist + šljokice, naravno jedva se uhvatilo nešto i brzo je popadalo, na donjoj su šljokice + Essence baza.


Koristite li vi bazu i koju?

Pozz,

Stela
Pratite me i na
:)

SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

9 comments:

  1. probala sam njihovu i love stage i super je,vidis mogla bih i ovu probati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ju imala i jaako mi se skupljala u pregibu, nemam baš nešto masne kapke, ali imam malo spušten kapak i čak 2 pregiba hahah ne znam to objasnit, ugl skoro sve mi se skuplja, na ovoj drugoj fotki baš vidiš taj dio na kapku XD

      Delete
  2. Ova baza se cini super, ali posto sam ja fan neutralnih sjenila, nemam potrebu za sljokicama, pa tako niti za ovom bazom :D
    E i da, htjela sam ti reci da vec duze vrijeme pratim tvoj blog, ali ne komentiram bas, i moram reci da sam primijetila jako jako jako velik napredak sto se tice makeupa na ocima kod tebe :D Odlicni su mi lookovi koje si radila u zadnjih nekoliko postova i bas dobro pasu na oblik oka :D
    I nadam se recenziji MAC ruza iz zadnjeg New Ina, patim za njim vec ne znam koliko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, to mi znači! I ja sam primjetila, sad već i druge počinjem šminkati :D A prije sam imala i jako lošu šminku i kistove pa to ni nije moglo izgledati baš dobro. Recenzija Mytha je u pripremi već :D Htjela sam ga poslikat na usnama još jer su mi fotke ispale grozno, ali vidjet ćemo, puno blogerica uopće ne slika na usnama, ali ja to volim vidjeti zbog usporedbe.

      Delete
  3. Mislim da ti i ja imamo isti problem sa kapcima (spušteniji su gornji) :D Naime, imam bazu i jednu i drugu od Essencea i moram reći da većinom koristim ovu dok onu 'Love Stage' koristim tokom ljeta kada malo potamnim jer mi je inače tamnija od kože, a ne koristim puder da ujednačim.

    Svaka preporuka za njihove baze. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, vidim na fotkama :D Ja sam ju sad koristila i za sjenila i odlična mi je, više mi se ne razmrlja sjenilo zbog spuštenih kapaka, jeeej :D
      I love stage sam koristila ko korektor haha

      Delete
    2. Haha, nisi jedina.. meni ju cimerice uzimaju i koriste kao korektor sada dok ju ja ne koristim :D Ali da, smetalo me što mi se razmrljalo sve zbog kapaka no za tu cijenu je zaista kvalitetna baza.

      Delete
  4. i <3 stage mi nikako nije odgovaral, no ova se čini kao puno bolji izbor! :) Tereza

    ReplyDelete
  5. Svi preporučuju Art Deco, ali baš ću ovu prvo probat. Drugi look je wow!

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig