TARTE TARTELETTE 2 IN BLOOM PALETA

3 comments

Napokon vam pišem novi post i to ni manje ni više nego recenziju, haha! :D Već par mjeseci koristim vrlo popularnu i hvaljenu Tarte Tartelette 2 In Bloom paletu sjenila što znači da sam ju definitivno isprobala kako spada da bih vam sada mogla napisati svoje dojmove.
Za početak, brand Tarte nije dostupan u Hrvatskoj pa ćete se morati malo potruditi da dođete do njihovih proizvoda. Evo, meni je paletu donijela draga Saša s bloga i to iz New Yorka <3
Sjenila dolaze u divnoj girly ambalaži, u nijansama roze i ljubičaste sa zlatnim detaljima, a sama paleta je jako čvrsta i kvalitetna, no vrlo lagana. Jedina mana ambalaže je što će uvijek izgledati pomalo neuredno zato što ne možete izbjeći otiske prstiju na takvoj plastici :D


Paleta sadrži 12 sjenila, od njih 9 mat i 3 shimmerasta u zemljanim i neutralnim tonovima što ju čini odličnom za svakodnevno korištenje. Pigmentacija je na zavidnom nivou iako se razlikuje od nijanse do nijanse, a ono što sam primjetila je da su sjenila puno pigmentiranija na očima kada se nanose kistom nego kad sam ih swatchala na ruci.


Trajnost je jako dobra čak i bez baze što je rijetkost na mojim kapcima, npr. traju mi duže nego Tom Ford sjenila koja su puno skuplja. Ono što me najviše oduševljava kod ove palete, tj. Tarte sjenila njihova je tekstura. Ova sjenila su izuzetno meka i laka za blendanje, a i ne truse se, uopće! Užitak je koristiti tamne nijanse koje ne morate blendati kao blesavi i poslije skupljati hrpu sjenila koja je popadala ispod očiju :D


Osobno, prije nisam bila fan sjenila za svaki dan, no s ovom paletom se sve promijenilo i sad nema dana da i kapke ne našminkam :D Najviše koristim nijansu rocker (preko cijelog kapka), u vanjski dio oka stavim rebel i leader, a unutarnji, kod nosa, nijansu funny girl dok nijansu smokeshow koristim baš - nikad haha :D

Tarte paleta u akciji :D Sjenila s bazom nakon 9 sati nošenja!


Tarte paleta na klijenticama :)


Cijena palete je 45 USD u Americi (Sephora), a sve što još mogu reći je da bih ju opet kupila :)

Hvala na čitanju, 
xoxo Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 comments:

  1. Imam Tartelette 1 i oduševljena sam, nikog ne šminkam njome jer jednostavno sa sebična kada je ona u pitanju. Dvoumila sam se da kažem Saši za Tartelette 2, ali ipak ju nisam uzela.. za Božić ću kada frend ide u Ameriku tražiti :)

    Divna je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivna, meni sjenila koja se najbolje blendaju :)

      Delete
  2. Može se kupiti sa službene Tarte stranice, ima shipping za HR :)

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig