Remington Curl Revolution figaro

18 comments

Bok svima :) Nedavno je na naše tržište došao Remington figaro pod nazivom Curl Revolution, a zašto se tako zove? Zato što stvarno je nešto revolucionarno, drugačije i novo, bar za moj pojam.


Figaro dolazi u kutiji kao i svaki takav proizvod, a unutra se nalazi torbica (futrola) u kojoj figaro možete držati. Em je lijepo, em je praktično ;) U nju figaro možete staviti i dok je još topal s obzirom da je načinjena od takvog materijala. Figaro je svijetlo roze boje s rose gold detaljima (što ga čini posebnim, opet), možete si prilagođavati stupnjeve (160-230) plusićem i minusićem i ne morate potrošiti sat vremena na frizuru, što je najbitnije, je l' tako?


Naime, radi se o uređaju koji se skoro pa sam okreće i frćka kosu :D Vi samo trebate rotirajući dio palcem pomaknuti u jednu stranu i tada se figaro okreće. Kada frćkate kosu cijelo vrijeme držite taj rotirajući dio (ne mičete prst jer se odmah prestaje vrtiti) i još morate paziti na jednu bitnu stvar koju stvarno ne znam objasniti pa pogledajte video :D Taj način se meni pokazao najboljim i najlakšim.


Uglavnom, mislim da je fora s ovim figarom kupiti ga pa se uvježbati, meni je iz trećeg puta uspjelo savršeno i sad mi je friz gotov za maksimalno 10 minuta što je ludnica! Još veća ludnica je to što ne morate pramen držati omotan oko figara po više sekundi/minutu/a i tako uništavati kosu (a i uvijek ruka boli je l' da) već samo radite isto što ja u videu i svaki pramen je gotov za nekih 15 sekundi. 


Ovaj figaro nije za velike lokne i bujnu frizuru, više daje lagane kovrče, kao da ste imali deblje pletenice ili tako nešto. Ja nakon toga kosu uvijek raščešljam i zabacim ju naprijed-nazad kako bi dobila na volemenu. Po potrebi se malo natapira i voila, imate jednostavnu, a opet efektnu frizuricu :)
Ovisno o tome kakva vam je kosa toliko će vam trajati, moja je svilenkasta i ništa mi ne drži više od par sati, dok mami sada kovrčam kosu stalno jer kad joj napravim frizuru mirna je 2-3 dana, kovrče stoje čak i bez laka :D 

Prirodna ravna kosa / Nakovrčana kosa / Raščešljana kosa


Figaro možete kupiti u svim boljim poslovnicama koje drže takve uređaje (kod mene ga ni nema), ali dostupan je i na ekupi za 500-tinjak kuna.

LINK na video

Jeste li ga već isprobale?

*PR proizvod

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

18 comments:

  1. Ne volim baš grubo definirane kovrče. Ljepše mi je kad se kosa raščešlja ili se prođe prstima kroz nju, nekako mi djeluje prirodnije :D Čini se prekul ovaj figaro, a trenutno baš tražim novi. :D
    Budem ga još malo proučila.
    btw imala sam dojam kao da si u nekom frizerskom salonu zbog pozadinskih zvukova hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, ove grube su mi kao kod onih sudaca iz povijesti hahhaha

      Da, oko mene mama, sestra, pas... XD

      Delete
  2. Fora :) Slažem se s Mell i meni je ljepše kad su kovrče raščešljane jer mi onda izgleda prirodnije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se slažem :) Iako su mi na plavoj kosi svakakve lijepe :D

      Delete
  3. Vise volim kada lokne izgledaju prirodno, inace figaro izgleda bas dobro, dopada mi se boja i torbica u kojoj se moze drzati. :D

    ReplyDelete
  4. Remingtonovi proizvodi za stiliziranje su mi najdraži, baš sam kupila novi fen :)
    Sad moram kupiti i ovaj figaro :) Napravi super kovrče za svaki dan

    ReplyDelete
  5. Mnogo je lep dizajn, a još lepši rezultati!

    http://dearcreditcard.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. figaro mi izgleda stvarno preslatko i torbica u kojoj dolazi :)

    ReplyDelete
  7. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 25 million visits, 194 Country in the World! and more than 19,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++++++++

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig