FREEDOM Make Up - Pro 32 Jewels and Riches Collection

13 comments

Bok svima! :) Nedavno sam dobila ovu paletu novog branda FREEDOM MAKE UP, koji je nešto u rangu s Makeup Revolution-onom, i moram priznati da me na prvu nije oduševila. Valjda čim vidim
jednu ružnu svijetlo plavu i baby rozu nijansu (nisu ružne XD), meni cijela paleta padne u vodu :D No, to je samo optička varka, prevarila sam se. 


Paleta dolazi u zlatnoj kartonskoj kutiji, a ambalaža je od čvrste plastike s velikim ogledalom unutra što je meni super jer često koristim takva ogledala. Unutra se nalazi 32 sjenila; što mat, što shimmer, što neutralna, što "obojana" :D Većina sjenila se nanosi jednostavno, a kod nekih je blendanje prelako. Neka sjenila u paleti su tvrđa i manje pigmentirana, neka su baš mekana, puterasta i fino se nanose i blendaju (ovo tamno smeđe koje su koristila u pregibu posebno), dok je ljubičasto (zadnji red prvo sjenilo) koje sam koristila na waterlineu slabo pigmentirano i treba ga puno staviti da bi dobili lijepu boju. 


To se na kameri ne vidi jer sam izrezala, ali ljubičastu sam prvo 5x stavljala na kist jer na kistu imate samo mat crnu nijansu, ozbiljno, a onda kada prođete po koži ta nijansa postaje ljubičasta, ali onako duochrome pomalo :) Šteta što je treba staviti dosta da bi se vidjela. Skužila sam da je to najčešće problem upravo s ljubičastim nijansama, ne znam o čemu se radi, ali sva shimmer ljubičasta sjenila su uvijek najmanje pigmentirana (bar ovo što sam dosad probala). Sjenila uz moju najdražu Too Faced bazu traju dok ih ne skinete tako da ih po svemu mogu usporediti s nekim skupljim sjenilima. U paleti imate stvarno sve... Mat nijanse, shimmer, čak par metalik nijansi, ma krasne su. Ja sam se ZALJUBILA u ovaj 3. red, znači, savršeno :D Pogledajte samo ove zadnje tri nijanse u tom redu, nemam riječi.
Paletu možete nabaviti OVDJE na Pink Pandi po cijeni od 82,90 kn. Isplati se ;)

Swatchevi su BEZ baze ;)


MAKEUP LOOK

Korišteni proizvodi:

LICE: 
WetnWild primer, WetnWild Coverall tekući puder, MAC Studio Sculpt, Kryolan Derma loose puder, Catrice mat bronzer, Tarte rumenilo Exposed, theBalm Mary Lou highlighter

OČI, OBRVE: 
MAC Painterly, Too Faced Shadow Insurance baza, FREEDOM MAKEUP Jewels & Riches paleta sjenila, MAC Fluidline Blacktrack tuš, Bourjois maskara, Amazing shine 747M trepavice, ABH Dipbrow dark brown

USNE:
MAC olovka HipnHappy, ruževi Please me, Honeylove i CATRICE Hey Nude



Jeste li već isprobale što od FREEDOM-a? Kako vam se sviđa makeup koji sam kreirala s ovom paletom? :)

*PR proizvod

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

13 comments:

  1. Nijanse su predivne i jako lijepo ti stoje. :) Sad ću baš pogledati video. :)

    ReplyDelete
  2. Jako jako mi se sviđa makeup koji si napravila <3. A paleta mi se generalno dosta sviđa. Neke nijanse su mi onako, ali recimo pola mi je prelijepo. Ova crna izgleda brutalno pigmentirana <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je :) Je, ima dvije nijanse crne, jedna je tamnija.

      Delete
  3. Kako se ti lijepo sviđaš to je grijeh! :D
    Meni su najviše upale u oči ove neutralne mat nijanse pa sam zaključila da mi treba paleta samo s mat nijansama. Imaš kakvu za preporučiti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Sviđaš"? :D

      Ima MUR jako dobru paletu samo s mat nijansama, meni odlična :)

      Delete
  4. Oduševljavaš svakim danim sve više ;) Prekrasno <3

    ReplyDelete
  5. Ženo ti si otkriće!

    Predivna si, paletica je stvarno preslatka, šteta što Pink Panda ne šalje u Bosnu , inače bih ju odmah naručila. ☺

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig