Top 5 ljetnih ruževa

16 comments

Ciao! :D Danas se bacamo na 5 ruževa koje ovo ljeto najviše nosim. Ljeti volim ili neutralne (boja kože, prirodno svijetlo roze) ili kričave/neon nijanse pa to možete očekivati na mojoj top 5 listi.
Krenula sam od jeftinijih prema skupljim ruževima pa je prvi ruž CATRICE Hey Nude 240 koji je svijetli bež nudač s malo roze i sive u sebi, obožavam ga, trošim već 4. po redu i sigurno ga kupujem opet čim ovaj potrošim. Drugi ruž je MAC Sushi Kiss; prava ljetna nijansa, pastelno, čak kričavo narančasta, baš je poseban i ističe se na svakome.


 Zatim još jedan MAC ruž pod nazivom Candy Yum Yum, zasigurno ste čuli za njega. Prava pink nijansa, vrlo jaka i kričava, stoji apsolutno svima, mislim da na nikome nije ni pretamna ni presvijetla. Četvrti ruž je opet MAC, a nijansa je Relentlessly Red, prekrasan crveno rozi ruž, dosta kričav, kao i prethodna dva od MAC-a ističe se na svima, baš je poseban. Zadnji ruž je Illamasqua Fable, pastelna baby pink nijansa, najbolje stoji svjetlijim curama i prava je proljetna/ljetna nijansa iako ga ja nosim kroz cijelu godinu bez obzira na sve, dosta postojan također :)

MAC Rel. Red, Illamasqua Fable, Catrice Hey Nude, MAC Sushi Kiss, MAC CYY

LINK na video :)
Pišite mi svoje ružofavorite u komentare :D

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

16 comments:

  1. Ruževe baš izbjegavam sad u ovim vrućinama, više su sjajila aktualna kod mene, ali ima jedan ruž koji meni ustvari uvijek odgovara pa i u ovoj vrućini a to je Maybelline Color Whisper nijansa 130 Pink Possibilities, volim kod njega sto imam osjećaj kao da je balzam za usne a i fino mi je nježno oboji usne ,ugl fino se uklapa u moj stil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I to je okej, mene kak pukne, sjajila ne volim baš, onda radije uzmem ruž koji podsjeća na sjajilo kao što kažeš :)

      Delete
  2. Obozavam Catriceov Hey nude :)))) jedan od boljih nudaca iz drogerije. I Candy Yum Yum ❤

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Stvarno je, ali ne znam što ću s rukama, stopalima i pazuhima :D Jednostavno ne znam na koji način nanijeti na ta mjesta da izgleda normalno.

      Delete
  4. Eyebrows tutorial napravi :)

    ReplyDelete
  5. Sviđaju mi se Hey nude i Sushi kiss ;)

    ReplyDelete
  6. Odličan odabir ruževa! Najviše mi se sviđa MAC Relentlessly Red. Još uvijek nemam nijedan MAC ruž, ali ovaj će sigurno biti prvi na spisku

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nećeš požaliti, svima stoji super :)

      Delete
  7. Odlicne nijanse, sve sjajno izgledaju. :)

    ReplyDelete
  8. Krasni ruževi. Mac relentlessly red mi je nešto predivno, moram ga napokon kupiti :) Prošli mjesec sam skroz zanemarila ruževe i nosila samo sjajila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svima se sviđa RR :D I tebi bi super stajao :)

      Delete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig