Suradnja: DORIAN ART

15 comments

Bok svima! Danas potpuno drugačiji post i čini mi se moja prva suradnja na blogu ikad :D Negdje prije sam na fejsu uočila prekrasne radove jednog dečka, a kao velika ljubiteljica digitalnih crteža (dokaz) i svega u tom smislu (ne znam stručne nazive :P) odlučila sam
ponuditi mu suradnju i tako je pao dogovor. Zamolila sam Doriana da vam se sam predstavi, a vi mu se slobodno obratite ako trebate neki crtež za sebe, kao poklon dragoj osobi ili možda ne tako dragoj osobi :P Mene je sve oduševilo :)

Pa Dorian kaže: (digni čaaaašee! šalim se...) :D 
"Ja sam Dorian Horvatić, imam 17 godina. Svoje umjetničke sposobnosti sam otkrio u vrlo ranoj dobi od 3 godine. Crtanje me oduvijek pratilo u životu i s obzirom da sam primijetio značajan napredak tijekom viših razreda osnovne škole, odlučio sam 2013. godine upisati Srednju Školu Primijenjene Umjetnosti i Dizajna, u Zagrebu. Na Prijemnom ispitu za upis u školu sam ostvario 120/120 boda, te od ukupnog zbroja bodova (plus ocjene) sam imao 193 boda, s čim sam bio 1. na listi za upis u ovu školu. Nakon prve, usmjerne godine, sam se odlučio za smjer Grafičkog Dizajna, na koji sam upao s crtačkim sposobnostima 10/10. Drugu godinu sam bio među učenicima koji su crtali za izložbu 1. Svjetski Rat, koja je izložena na Gornjem Gradu, te se na jesen seli u Rijeku. Također sam jedini iz svoje generacije Grafičara, koji je prošao na Državno Likovno natjecanje u Vukovaru. Tamo sam osvojio 3. mjesto u kategoriji Animacija. Izvan škole se bavim digitalnim crtežima i rukom crtanim crtežima u olovci te slikanjem akvarelom. Svako ljeto preko Instagrama i Faceboka primam narudžbe iz cijelog svijeta za crteže, ilustracije, slike te linoreze."

U nastavku pogledajte jedne od najboljih Dorianovih radova, a među njima i onaj gdje je mene malo sredio :D Svi smo različiti i nekome ovo neće biti zanimljivo, ali kažem, ja baš vidim jednu čar u ovakvim fotografijama. Realne su, a opet nerealne :D I to mi se sviđa. Isto tako, ovo NIJE jednostavno za napraviti. Potrebno je znanje, talent, volja, puno uloženog vremena i truda. 
Sjećam se kad sam tražila grafičkog dizajnera koji bi mi napravio digitalnu karikaturu (ona na koju sam link stavila u prvom odlomku posta) kako ga uopće nije bilo lako pronaći, a pogotovo nekoga tko će napraviti dobar crtež za moj manji budžet. Cifre su bile jaaako visoke, a svi koji se razumiju u ovu tematiku su mi rekli da digitalni crteži (karikature u mom slučaju) iziskuju više vremena i posla pa je s obzirom na to i cijena veća, na što sam ostala zapanjena jer sam mislila da ne može biti skuplje nego crtanje rukom; onda znate o čemu se radi. Čisti ART.


Ovaj mi je najbolji, preeekrasno *.*



Crteži rukom :)


Ovaj crtež je bio za Državno natjecanje, Marilyn Monroe. (P!nk u koznoj jakni je na A3 formatu papira, Julia Roberts, P!nk (salutira) i Bunny Meyer su na A1 formatu papira, a P!nk (s ružom) i zadnji, Marilyn Monroe su na A4 formatu.)
Evo i mene za kraj :D


Doriana možete pronaći na Fejsu i Instagramu :)

Šta kažete, pravi mladi stručnjak? :) Hvala na suradnji, Doriane!

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

15 comments:

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig