Essence pigmenti

Leave a Comment
Color Arts pigmenti dolaze u 20 različitih boja, po meni za svaku prigodu. Od duginih do zemljanih tonova... Uvijek sam htjela imati MAC pigmente, ali kao što sam već u jednom postu prije navela, nemam volje za čekanjem proizvoda po 3 tjedna -.-' 

Pigmenti su višenamjenski i mogu se koristiti za oči, usne i nokte. Ovaj dio za usne i nokte ću ipak ostaviti za ruževe, sjajila i lakove :D U ovoj kolekciji se mogu pronaći i silikonski aplikator za nanošenje pigmenata na oči, koji me vrlo iznenadio jer dosad nisam čula za takav, a još uvijek ga ni neću isprobati. Također, prodaje se i baza o kojoj sam čula same pohvale pa ću nju sljedeću staviti na blagajnu. 


Pakiranje:
Male, plastične kutijice, ništa posebno kvalitetno. Posjedujem 2 pigmenta, prvi koji sam kupila ima lošije pakiranje. Radi se o tome da su na vrhu rupice kroz koje izlazi sjenilo/pigment, ali nije ničime zaštićeno pa tako moram paziti gdje ga ostzavljam da slučajno ne bi pao i sve se rasipalo, ako se to i dogodi kada ga otvorim puno proizvoda ispadne van i šta onda s tim? :/ 
Drugi pigment sam kupila u razmaku 3 tjedna, e sad, jel su uveli novo pakiranje ili se pakiranje jednostavno razlikuje od pigmenta do pigmenta nemam pojma. Ovaj je zaštićen s malim poklopcem, da ne objašnjavam, pogledajte moju fotografiju. 


Tekstura/pigmentiranost/postojanost:
Miss Piggy's je relativno mekane teksture, shimmerasto je, tamno roza, ali vrlo žarka boja s plavim odsjajem, jako pigmentiran, dovoljno je prijeći 2 puta po kapku i to je to! Ne koristim bazu što znači da je s bazom sigurno još bolje. Starlet je glitter, naravno grublje teksture, nema nikakve boje, to su jednostavno šljokice koje se stavljaju preko sjenila. Za Starlet je potrebna baza i zato ju trebam kupiti, dosad sam koristila bez nje no trebam više puta priječi da se uhvati. Zamjerka je što kistom ne mogu uhvatiti skoro ništa, a na prstima sve ostaje i neće se uhvatit za kapak. Dosta se rasipa oko očiju, ali opet kao razlog vidim nedostatak baze :/ 



Kako god, po cijeni od 23 kn ove pigmente možete pronaći u dm-u i Mulleru (druge trgovine nemam u svom gradu, osim Bipe koja ne drži Essence) što je vrlo povoljno jer se dosta sporo troše ako ih se pravilno nanosi i čuva ambalaža, postojani su i meni najvažnije odlično pigmentirani. 

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig