Essence Kajal Pencil

Leave a Comment
Za početak, obožavam Essence i bila bih luda da nemam ove super jeftine olovke! :D

Ovo je obična olovka za oči koja se mora šiljiti što je meni i draže nego olovke koje okretajem drške izlaze van (ne znam kako bih to drukčije opisala O.o). Jednostavna za nanositi, dovoljno debela, odnosno tanka za svako oko i ne boja dio ispod oka ako se zna pravilno nanijeti. Možete ju pronaći u Bipi, dm-u, Mulleru, Kozmu, čak ima i KTC svoj mali Essence kutak. Cijena je stvarno odlična i kad god nam zatreba olovka, a ne želimo potrošiti veću cifru ovo je prava stvar - 8,90 kn. Dolazi u 8 nijansi od kojih su meni najdraže 04 white i 11 cool breeze koje na moju veeeliku žalost više nema za kupiti te sam postavila pitanje dm-u hoće li ih opet dobivati no rekli su da neće :(

Tekstura im je malo tvrđa kao većini olovaka, ali ja ju ne šiljim do kraja ili ju zagrijem na umjetnom svijetlu da omekani, tad se lako nanosi i odlično ostaje na oku bez da se prolazi više puta. Pročitala sam negdje da se olovka dosta trusi i ostavlja mrvice što kod mene nije slučaj, ne pretjerujem sa stiskanjem i izgleda lijepo i uredno. Što se tiče postojanosti, ona je malo slabija no ništa strašno s obzirom na cijenu. Npr kad ju stavim ujutro traje mi jedno 2 sata, a onda bih trebala ponoviti "postupak" jer se dosta nakupi sa strane što lako uklonimo štapićem za uši.

Ja posjedujem (lol :D) 3 nijanse - 04 white, 20 scream green i 01 black kao što se vidi na fotografiji.




SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig