NEW IN... I LAGANI OSVRT NA LJETO

23 comments


Zakašnjeli 'new in'. I više nego to. Ali dodala sam i nešto friško. To me valjda spašava od mrkih blogerskih pogleda. Jer sam loš bloger. Zadnjih par mjeseci. A prije, valjda, nisam bila loš bloger. Uhh... Maknimo se s loših rečenica bez zareza. Vratimo se otkud smo došli :D
Opet dolazim s istom pričom, isprikama što ne pišem, ne surađujem, pretjerano ne komuniciram, itd :D Naime, trenutno sam u jednoj vrlo čudnoj fazi, prepunoj promjena na svim poljima (najviše u svojoj glavi) i to je jedini razlog zašto blog pati (ustvari ima još jedan, jednostavno nemam dobru pozadinu u stanu gdje bih slikala proizvode, ili išta drugo haha). Puno energije i važnosti sam davala nekim, naoko bitnim, ali zapravo posve nebitnim stvarima u mom životu. Sad se stvari polako vraćaju u normalu, odnosno ja se vraćam i prvi put nakon ne znam koliko došlo mi je da napišem post, što je super vijest :D Zato želim da ovaj post baš bude new in (lako štivo haha), s nekim starim i nekim novim stvarima, no ubacit ću i koji događaj iz ljeta (ne uključujući more jer imam poseban post o tome). Inače, u zadnje vrijeme relativno slabo kupujem kozmetiku (ajde, jedna dobra stvar u svemu... :D), uglavnom ono osnovno jer mi drugo uopće nije padalo napamet... No kako god bilo, krenimo na novitete ;)

E, ova fotka ima već 2-3 mjeseca sigurno, ali uglavnom, uzela sam essence prljavo rozi-lila lak za nokte i to mi je već mjesecima najdraža nijansa, a i dobro se drži, od essence-a sam uzela i debelu olovku za usne, i to onu glossy finiša jer mi je baš došlo, no nisam zadovoljna najviše zbog trajnosti koja je ravna nuli. Sad sam već dobro isprobala Bourjois City Radiance i Rimmel Lasting Finish, ali neću o njima jer planiram pisati recenziju. Rimmel Stay Matte uzela sam kao zamjenu za MAC Blot, no nije mu ni do koljena; jedostavno, puder mi se ne sviđa, iako je transparentan ostavlja boju, ne matira zavidno i koža s njim izgleda suho i neživo, kužite šta želim reći jel da :D Happy Hemp krema je treća po redu i jedina koja mi po svemu paše, a oni ju povuku iz prodaje, ne znam šta reći, sad opet tražim dobru kremu istog cjenovnog ranga -.-' Gliss sprej za kosu je klasika, u zadnja 3 mjeseca sam ih sigurno potrošila 7 kao i BATISTE XXL Volume šampona za suho pranje kojeg nema na slici. Šamponi i Balea antibakterijski gel također su sastavni dio moje rutine.


MAKEUP REVOLUTION Smokey paletu odmah sam morala poslikati jer je divna, ali brzo sam ju proslijedila jednoj osobi koja će ju vjerujem voljeti još više nego ja, tako da nemam swatcheve (ali mogla bih njoj reći da ih napravi) :)


FREEDOM PRO HIGHLIGHT paleta je jedna divnoća, sve sam odmah swatchala i pokušavala uhvatiti to bljeŠČavilo. O njoj ću pisati recenziju, a možda bih mogla za to zadužiti i svoju sestru jer ju je ona prisvojila isti dan :D


Saša je prije koja 3 mjeseca bila u Njujorku i donijela mi ove ljepote, sve što sam naručila, koja sreća a?! :D tarte In the Bloom Tartelette 2 paleta, tarte blush paleta, Anastasia tekući ruž 'Soft Lilac' i Becca highlighter 'Pearl'. Za koju riječ više, čekajte recenzije :P


Možda znate, nadam se hahah, da je u 6. mj počelo prvo NYX FACE AWARDS natjecanje u Hrvatskoj. Prijavila sam se, prošla u top 10 i dobila ovaj veliki paket kozmetike za idući izazov što ćete vidjeti u nastavku. Kasnije sam prošla u top 5 pa sam dobila još jedan paket kozmetike koje nema na slici jer mi se sve pomiješalo i više ne znam točno šta bih slikala :D


Rođendan mi je bio 5.8. i znala sam da poklone ne moram očekivati, no dečko me iznenadio ovime iznad. Prvo mi je sve, osim ruža, dao u MAC vrečici (jednu sam ostavila kod njega) tak' da sam doživjela mali šok, ali ništa posebno jer kažem, ništa nisam očekivala, a i bila sam malo zločesta prema njemu pa nisam ni zaslužila :'D Nije mogao dugo izdržati i izvadio je iz džepa 'Back In Vogue' (nije bilo Mango Mango pa je ovo zamjenska, dobro pogođeno!)


Prošli tjedan sam napokon bila u Zagrebu i u MAC-u uzela PLW tekući puder u nijansi NC25, brow gel 'True Brunette', olovku 'Edge to edge' i tekući ruž 'Mademoiselle'. U Golden Rose sam išla s namjerom da kupim tekuće ruževe 1, 3 i 10, no izbor je nikakav pa je samo jedna, 4. nijansa (i broj nijanse je 4 haha) našla svoj put do mene. Draga Ivana mi je kao zakašnjeli poklon za ročkas kupila AURA tekući 09, Beauty Uk tamno crveni ruž i Catrice Even Skin Tone, moj najdraži puder koji je nedavno povučen iz prodaje #nistenormalni. Kasnije me Kike "odvukla" u Divianu gdje sam sestri kupila NYX žuti tuš koji je jako htjela, a nakon godinu dana dvojbe napokon sam uzela original Beauty Blender.


Evo svega na okupu; kupila sam essence čistač kistova i niti on niti onaj iz dm-a nisu ni do koljena MAC-u :( O sprejevima sam već pričala, ne mogu bez njih hehe, C. Aguilera parfem uzela sam na sniženju i stvarno ga volim, ali na meni se slabo osjeti i nije nešto postojan :( Catrice HD puder se neki dan našao u mojoj košarici, Catrice bronzer je već drugi po redu pa to govori koliko mi je dobar, Loreal Gel Intenza tuš je genijalna zamjena mom najdražem MAC fluidlineu, maskara Maybelline Lash Sensational neizostavna i najbolja ikad - u zadnjih pol godine SIGURNO sam ih kupila 20-ak :D Ma ono, svaka 2-3 tjedna se može reći da kupim novu. MAC PLW u mojoj nijansi NC15 kupila sam prije koja 2 mjeseca, a ruževi Gerard Cosmetics Invasion i NYX Embelishment stigli su mi jučer đoranjem (haha) od moje drage Silvije :) Imamo totalno isti ukus za kozmetiku pa bacite pogled i na njen nedavno otvoren blog, super je <3


Vratimo se na NYX FACE AWARDS... Nakon ulaska u top 10, prva zadana tema bila je 'Anime'. Mislim da me šok strefio kad sam to vidjela jer, iako ne djeluje tako na prvu, tema mi je bila skroz monotona i nemaštovita. Nisam htjela raditi nešto klasično pa sam odlučila kombinirati elemente Anime i Drag makeup-a. Slijedilo je glasanja publike, a onda novi izazov za one koji prođu u top 5.


Iiii, zahvaljući vama, prošla sam u top 5, a novi izazov bio je 'Optical Illusion'. Par dana prije vidjela sam da je to izazov u američkom natjecanju (a prije tog su isto imali anime) i polako mi je sve bilo jasno, no duboko (i kako naivno haha) nadala sam se da će nam promijeniti temu :D Bila sam u Splitu na tečaju kad mi je kolegica Maja Mjuzo rekla koja tema je odabrana, dobro da sam sjedila jer bih inače ruknula na pod haha. Uglavnom, složila sam ja tu nešto i iako nije klasična optička iluzija mislim da nije bilo loše, a valjda sam onda i s razlogom osvojila to zadnje, 5. mjesto :D Pobjednica Ivana Blažoti prošli tjedan je otišla sa svojom super hobotnicom u Los Angeles i nauživala se za sve nas. I ovdje želim svima zahvaliti na tolikoj podršci, motivaciji i vjeri u mene. Svi su oko mene bili zaluđeni i živjeli u iščekivanju, više nego ja i to mi je bilo super :D


Ovo ljeto sam nakon 2-3 godine dosta izlazila, naplesala se, popila prvi alkohol i tak hahah :D Inače ne pijem, ne vidim smisao i fuj mi je pa je i ova Huba Buba nešto :D #redbullmanijak


Inače rijetko, skoro nikad, ne šminkam na terenu, no na svoj rođendan sam išla i povela Donu kao asistenta, eto kak to izgleda kad se mi udružimo, u 6 ujutro :D A što se tiče stolice... Bez nje više niiiikuda nikada! Spas za sve šminkere! :D


Šminkica za vrijeme šminkanja, logično jel haha.


Već je prošlo neko vrijeme kako je NYX natjecanje završilo, a meni je na kućnu adresu stigao veeeeliki buket s pismom kao još jedna zahvala na sudjelovanju iliti znak pažnje :) <3


Početkom 8. mjeseca išli smo u jedva dočekane svatove moje drage Mateje pa evo par slikica... Došlo mi je da se razbijem što sam zaboravila fotkat makeup sa zatvorenim očima hahah. I da, opet sam koristila self tan, ovaj put od Biobaze i ima moje preporuke. Tek nakon tjedan - dva počeo se ružnije skidati, no nije čudo jer sam tada već imala više slojeva.

Sekić lijepi :D
Mislim da su gosti, pogotovo ovi za mojim stolom, mislili da radim s fotografom koji je snimao svatove koliko sam slikala hahahah.
Rokovo 2016. - Prljavo Kazalište :)
Dona (sister) s pretamnim puderom, mama, šogi i žutokljunac ja :D

Imali smo tu privilegiju vidjeti jedno 'hoćeš li se udati za mene?' :D I snimila sam, naravno :D


Ako ikad dođete u Viroviticu, za fast food vam predlažem 'Dennis' ili 'Asterix' ako želite dobro jesti i u miru sjesti, a za slatko - palačinka bar 'Namaži i smaži' :D


Prošli tjedan išla sam u Zagreb jel, a moje budale su me pratile kao da odem za Zanzibar :D 


Dočekala me Ivana s kojom se virtualno družim već 2 i pol godine haha, a Kike smo iznenadile u kafiću gdje pravi najbolji Latte Machiato hahaha (kafić je Habanero pa molim lijepo neke latino plesnjake ako želite da Stela opet navrati).


Doma se ovo rijetko događa, ali Zagreb ima Auru i Golden Rose... :D


Slika za koju sam obećala (ne baš jer rijetko govorim obećajem haha) i Ivani i sebi samoj da neće vidjeti svijetlo javnosti, no eto... Treba nekad izaći iz svoje comfort zone i prikazat se... ovako :D

*iz poznatih razloga, fotografija je obrisana* hahhaha

Na putu doma mi je crkao mobitel i osjećala sam se kao Pale sam na svijetu, onda su krenuli fotić-selfiji :D Predobro osvjetljenje jel da?


Subote uglavnom provodim šminkajući, a sve češće upravo ovako, naked :D Ne, ne šminkam gola, ali lice je golo jer mi se neeeee daaa!


A ovak se ja slikam nakon posla i na poslu... Najčešće želim uslikati kako se šminka drži :D


I to je to za danas, nadam se da će sad postovi ići češće jer već 2 dana osjetim potrebu za pisanjem, čudo se dogodilo, aleluja! 

Pišite mi... xoxo <3

SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

23 comments:

  1. Uzivala sam gledajuci fotke, hocemo jos ovakvih postova! :D

    ReplyDelete
  2. Alefakinluja, Stela is back!!!
    Joj koliko želim onu NYX šarenu paletu, iako već imam par takvih komada, ništa, moram kupiti i to :P
    Fala Bogu da pravim najbolji caffe latte hahahaha!
    Šefu prosljeđujem želje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ju još nisam isprobala kak spada, vrijeme je :D Proslijedi da!!!

      Delete
  3. Znam da bas nije tema posta, ali ne nogu odoljeti da te ne pitam, haha
    Koji puder preporucas za svijetlu kozu al ono casper svijetlu, i to neutralnog podtona, @dobitnakombinacija i naravno da je mjesovita, s miteserima, di koji pristic, i prosirene pore na obrazu, svi problemi svijeta ujedinite se na mojoj faci, haha ugl. Neki puder jako svijetal, moze i tekuci a posebno me zanima u kamenu. Pozz od ana 😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, ja volim Catrice Even skin tone koji je sad povučen, a to je jaaako svijetla nijansa i odlična formula. Dobar ti je Revlon colorstay 110 ili 150, ali to ako želiš jako prekrivanje, meni se ne sviđa za svaki dan. MAC naravno, nijanse N10 i N15, meni najdraži Prolongwear Nourihshing

      Delete
  4. Super post i prezgodna si na fotkama s vjencanja :D

    ReplyDelete
  5. odlican wedding outfit!

    koja je nijansa essence laka?
    i koju si nijansu Catrice HD pudera uzela? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvaaala :) HD najsvjetlija nijansa - meni pretamna, a essence ne znam više haha, uglavnom neka prljavo roza lila.

      Delete
  6. ajme bile st poredobro nasminkana na svadbi i ti i sestra :)))

    ReplyDelete
  7. Drago mi je da si se vratila, i to si rasturila s ovim odlično dugim postom...uživala sam čitajući i doslovno sam slinila na slike...ja i ti smo odlično đorale i drago mi je da ti Gerardica odgovara.....i piši nam o ovim divnim stvarima koje si dobila iz Amerike...pusa

    ReplyDelete
  8. Seka (mislim, i ti si, ali ajde da i seku pohvalim) ti je bila jako lijepa na vjenčanju, vjerujem da si ti bila zadužena za šminku. :P Sad kako si neka medenosmeđeplava, sad vas razlikujem bez problema. :D Daj nam se vrati na fhr s lookovima, prazno je bez tebe. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, nisam, taj dan sam šminkala par njih iz svatova i sebe :D Zna se ona lijepo našminkati, ali kroz sat vremena nije to to kao kad radim ja (hvalite me usta moja, ono, hahha). Nisam postala već jako dugo, baš razmišljam...

      Delete
  9. Vau, super post sa još boljim slikama! Veselim se narednim recenzijama, a najviše bih voljela čuti tvoje mišljenje o originalnom Bb (isplati li se ipak uložiti u njega). Sestra i ti ste krasno izgledale na svadbi, od šminke pa do outfitta, sve za 10! Karmen

    ReplyDelete
  10. daj mi reci dje si nabavila ovu jaknicu sa slike iz vlaka, odlična je :)

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig