LJETOVANJE 2016. I MASTER CLASS S ANOM MINIĆ

3 comments

Helouuuu! :D Vratila se ja s mora, a nažalost, ove godine sam bila samo 3-4 dana jer sam ustvari išla "poslovno", tj. na makeup edukaciju Ane Minić. Kao i prošle godine, ljetovala sam u Kaštel Lukšiću
s dečkom, a putem posjetila Rastoke i još neka mjesta, naslikavala i tako to... :D Nisam ništa snimala jer sam bila u istim mjestima, ali sam zato više fotkala... sebe i cestu haha. 

Ovako se ja spremam za 3 dana haha
Na Rastokama
Na mom najdražem odmaralištu :D (jednostavno obožavam ovaj kraj)

U Vojniću se ovaj put nismo izgubili (prošlogodišnji post) jer smo prije puta dobro provjerili cestu na Google Maps, a kad smo došli do tog zločestog raskrižja skužili smo da postoji mala zavučena tabla koju prošle godine nismo vidjeli :D (kad smo se sad vraćali s mora bila je skroz vidljiva jer su maknuli granje kojim je bila zatrpana, valjda su se ljudi masovno gubili na tom dijelu XD). 

Peručko jezero

Na ulazu u Gračac, odnosno neko nenaseljeno šumsko naselje dobili smo "lijepu" kaznu za prebrzu vožnju (svi voze brže nego što je dopušteno pa su se vjerojatno obogatili u samo sat vremena XD) što mi je malo (više) poljuljalo raspoloženje, no eto šta je tu je, a vi pripazite ako idete tim putem :D 

Pogled na Split
Kaštel
Na moru sam se slabo kupala (u moru jel haha), ali smo se zato više družili, razgovarali, šminkali, hodali, izlazili :D Subota je bila totalno krepan dan jer smo bili umorni od puta, no navečer smo malo izašli u kafić gledati tekmu gdje je bio strastveni navijač iz Njemačke što mi je bilo prezanimljivo (pogotovo kad je neki naš slučajno ugasio sliku na projektoru koju više nije znao vratiti hahah). 


Nedjelju sam provela šminkajući i shoppingirajući (vlažne maramice i ostalo za tečaj hh :D + Triumpf koji mi je uzeo zadnju lovu ofc XD), a navečer smo išli u Trogir gdje za čudo nije bilo nikakvog događanja ni zabavljača po rivi, ali turista ima uvijek... 

Dvorište
Čiovo
U Trogiru




Ponedjeljak je bio dan za plažu (i tremu) jer sam u 16h išla na master class s Anom Minić u 'Hotel Dujam'. Dugo sam tražila neki tečaj za sebe, birala i birala, a onda je ovo uskočilo kao iz vedra neba. Pomislila sam kako je baš stvoreno za mene i napokon bez puno razmišljala zgrabila priliku te mi nije žao. Upoznala sam divne cure i jednu posebnu Maju koju sam jako zavoljela još i prije tečaja kad smo se dop na fejsu <3 :D Učile smo posebnu tehniku bridal i arabic makeup-a koja mi se već dugo jako sviđa, a sad sam i uživo vidjela kako nastaje. 2 sata je Ana radila look na modelu, malo manje smo mi šminkale svoje modele, a u pauzi između dva look-a uspjele smo otići i na kavicu :) 

Ana Minić i njen model
Ekipa s tečaja :)
Maja me slikala kak šminkam :D 
I kako slikam :D
Moj bridal look na Vedrani :)

Nismo šminkale svojom šminkom, samo smo imale svoje kistove pa nam je bilo teže jer ne znaš kakvi su određeni proizvodi i snalaziš se kako znaš, ali ja sam ponijela par proizvoda bez kojih ne mogu zamisliti nijedno šminkanje tako da mi je bar mali dio bio olakšan :D 

Anin savršen arabic look! <3


Prvi, bridal look, malo sam zeznula i otišla više u nekom svom smjeru, ali tu tehniku stvarno treba puno vježbati, a meni je ovo bio prvi susret s njom. Za drugi, arabic look, dobila sam Anine komentare da je fantasično pa sam se sukladno tome tako i osjećala haha :D Zadovoljna sam kako je ispalo s obzirom da mi se ruka tresla kao... nikad? :D I naravno, opet sam završila zadnja haha #uvijekposljednja.

Mjuzo (Maja) i ja <333
Edukacija je trajala od 16h do 23:45h i malo je reći da sam bila krepana, glava mi je pucala k'o nikad i jedva sam čekala baciti se u krevet, no prije toga smo se moja manekenka Roberta i ja naslikavale po njenom gradu Splitu :D Sve u svemu, Ana je stvarno majstor u svome poslu i nadam se da ću jednog dana napredovati do te faze :D 

Moj arabic look na Roberti :)

Već u utorak ujutro krenuli smo kući, jadni k'o ništa haha, mrzimo odlaske s mora, mrzimo! :D

Na putu doma :(
Hvala na čitanju <3

SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 comments:

  1. Kratko ali slatko,al bitno da ti je bilo lijepo i da si naučila nešto novo...lookovi su predivni

    ReplyDelete
  2. Predivne fotografije, uzivala sam. :)

    ReplyDelete
  3. Odličan post, baš sam uživala čitajući ga. 😊

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig