Essence Cute As Hell Blush

Leave a Comment
Rumenilo sam počela koristiti prije 2 godine kada sam shvatila koliko bolje lice izgleda s njime. Doma sam imala samo mamina rumenila i to uglavnom bronačne, zemljane nijanse, kojih baš i nisam ljubitelj. Dugo sam tražila svijetlo rozo rumenilo, ali bezuspješno. Čula sam za Sleek-Pixie Pink no uvijek mi je draže i lakše otići u trgovinu nego ići u banku i čekat mjesec dana da mi stigne, iz tog razloga ga nisam ni naručila no vratimo se temi.

Na mojekrpice.hr sam pronašla djevojku koja prodaje ovo Essence rumenilo, novo po vrlo povoljnoj cijeni tako da sam ga naručila.Radi se o kompaktnom rumenilu za svjež izgled, dostupno u 1 nijansi (01-wawawawoo LOL), limitirano izdanje iz proljeća 2010. Na prvu mi se jako svidjelo... , a i na drugu :D


Pakiranje: 
Okrugla, plastična "kutijica" u normalnoj veličini za rumenilo. E sad, što mislim time pod normalno, nemam pojma, ali mislim da kužite :D Ambalaža je čvrsta i lako se otvara.


Tekstura:
Na površini rumenila se nalaze 3 flowers  koji naravno nestaju s korištenjem. Rumenilo je u kamenu, nije nimalo masno i nije mekano. Nema nimalo shimmerastog u sebi, mat je rumenilo što se rijetko nađe, a meni baš to - potpuno odgovara. 


Nanošenje:
Nanosim ga kosim essence kistom za rumenilo (crno roze dlačice) što mislim da čak i nije najbolja opcija. Rumenilo treba nanositi vrlo oprezno, naime, zbog velike pigmentiranosti teško se blenda, a svakako ne želimo na licu imati dvije roze crte ili sl. 


Pigmentiranost:
Kao što sam gore spomenula, ima odličnu pigmentiranost. Kad ga koristim tek okrznem kistom po njemu tako da na licu dobijem svijetlo rozi, prirodniji izgled. Ovo rumenilo je meni odlično i kao sjenilo pa mi je pigm. draža zbog tog dijela šminkanja. 



Moja konačna ocjena je 5/5 i definitivno ga isprobajte, ako još negdje, slučajno naletite na njega kao što sam ja :)
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig