WETNWILD MEGALAST LIPSTICKS

27 comments

Bok svima :) Danas vam želim reći ponešto o Wet'n'Wild MegaLast ruževima o kojima ste već sigurno čuli sve, no novih swatcheva i dojmova nikad dosta, bar meni! :D Od nedavno kod nas možete pronaći sve nijanse ovih ruževa kojih je jaaako puno i sigurna sam da ćete naći
bar neku za sebe. Stvarno je ogroman raspon boja; ima totalno svijetlih nude nijansi, a ima i totalno tamnih nude (smeđih), ima čak one najtamnije nijanse, skoro crne... I današnji post je ustvari namijenjen ovoj zadnjoj skupini - dark edition :D Imam 4 #jedneod najtamnija ruža iz ove linije - Sugar Plum Fairy, Cherry Bomb, Ravin Raisin i Vamp it up.

SPM, RR, CB, VIU

Ambalaža ovih ruževa vam je sigurno poznata - grozna je. Plastična, nekvalitetna, raspadajuća, klimava, jadna, bijedna, jeftina, nelogična... da idem dalje? :D Uz sve to ima najgluplje zatvaranje/otvaranje ikad... Hoću reći, teško se otvara, a ruž ne možete do kraja uvući unutra i onda svaki put zapnem za taj isti ruž i uskoro ih pola neću imati jer ih lomim čepom, jel XD. Dobro je to što je čep proziran pa vidite nijansu, a i na dnu imate naljepnicu s nazivom nijanse.

Sugar Plum Fairy, Cherry Bomb, Ravin Raisin, Vamp it up
Tekstura je vrlo kremasta, lako maziva, ne gruda se na usnama... Ugodni su za nošenje i nema osjećaja suhoće ni nakon nekoliko sati. Pigmentacija ovih ruževa je vrhunska, jedan nanos je posve dovoljan jer boja ostaje ista kao što je u ambalaži. Trajnost im je također jako dobra, izdržati će dosta dugo, a ako jedete briše se na unutranjoj strani usana, logično :) Finiš bi trebao biti mat, bar je po njihovom opisu tako, ali na meni se baš vidi onaj kremasti, pomalo sjajan završetak, mat bi bio tek nekoliko minuta ako prije prislonim maramicu na usta :D Ono što volim kod ovih ruževa je i to što su sve nijanse jednake formule, sve se jednako nanose, nije situacija kao kod nekih ruževa da se oni tamniji šljivasti nanose neravnomjernije nego oni crveni, naprimjer.

SUGAR PLUM FAIRY - neobična nijansa, nešto između roze, ljubičaste i crvenkaste bordo. Mislim da svima stoji prekrasno!


CHERRY BOMB - tamno crvena nijansa, ima i malo "ciglastog" u sebi.


RAVIN' RAISIN - mix ljubičaste i crvene, čak i sive :) Vrlo lijepa i neobična nijansa.


VAMP IT UP - dosadna sam, ali još jedna jaaako neobična nijansa. Očekivala sam tamno ljubičastu, no na meni je... a više bih rekla ljubičasto modro plava #skorocrna :D


WET'N'WILD možete pronaći u odabranim dm trgovinama, a ruževi su neke 23 kune što je super wow genijalno zakon najbolje :D 

Koja nijansa se vama najviše sviđa? :)
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

27 comments:

  1. Moram priznati da mi je od ovih tvojih najviše zapela za oko ravin' raisin. Imam jedan od ovih u mauve nešto nijansi i jako sam zadovoljna s njim, osim naravno kako si i ti navele sa ambalažom jer i moje smotane ruke često zapnu za ruž poklopcem :D

    ReplyDelete
  2. prve 3 su divne :D
    btw. koje je ovo sjenilo na tebi ?

    ReplyDelete
  3. Ravin' raisin i Cherry Bomb su mi favoriti,stalno putuju sa mnom :)

    ReplyDelete
  4. Super ruževi, ja ih obožavam - od ovih nemam samo Ravin' Raisin, ali potakla si me ovim postom da i njega kupim :D

    ReplyDelete
  5. Najbolji ruževi koje sam ikad isprobala. Ove nijanse nisam, više sam tip za ružićasto i crveno, ali su najdugotrajniji. Opraštam im i to što su mi cijelu unutrašnjost torbice zaflekali, ali ih i dalje obožavam!

    ReplyDelete
  6. Apsolutno se slažem sa svim što si napisala. Imam 3 od 4 nijanse koje si predstavila i to mi samo fali cherry bomb :( I sve mi nekako miriši i da ću nju uloviti jer su to iskreno jedini ruževi koje koristim. Zanimljivo je kako zadnja nijansa na tebi izgleda plavkasto :D Kod mene vuće više na čisto ljubičasto crnu kad ju nosim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se ta najmanje sviđa od svih :D Nijansa, jel. Ali znam da je većini favorit.
      Da, mislila sam da će biti tako, ali baš se vidi neki plavi ton :D

      Delete
  7. Imam i obožavam Sugar Plum Fairy i Ravin Raisin <3
    Planirala sam uzeti i Cherry Bomb ali nekako ne pristaje na moj ten...

    ReplyDelete
  8. Imam nijanse Rosebud i In the flesh. Potonji mi je možda čak i najdraži ruž ikad. Nijansa ide uz sve, ultra udoban je, a ne moram ga popravljati čak ni nakon jela. Također, valjda jedini ruž ikad s kojim mi se ne stvara ona crta na usnama nakon duljeg nošenja. <3

    Jako mi se sviđa Ravin Raisin na tebi! Gledala sam ga u dm-u i nekako mi je bezvezno djelovao ali mislim da ću ga ugrabiti prvom prilikom, super je!

    Tina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlični su, da, da, i meni je dobar što se tiče te crte :D

      Ravin raisin je krasan!

      Delete
    2. Odlični su, da, da, i meni je dobar što se tiče te crte :D

      Ravin raisin je krasan!

      Delete
  9. Meni su omiljeni cherry bomb i cinnamon spice, samo su mi dosta nezgodni za nanositi :/
    Imaš li kakvu tajnu kako ih ovako precizno nanijeti? :D
    btw, krasna si s plavom bojom kose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je pak ovo jedan od dražih oblika ruževa za nanošenje, baš mi paše takav okrugao :D Popravim kistićem :)
      Hvala ti!

      Delete
  10. Sugar Plum i Ravin Raisin su mi najlepse nijanse, a tebi stoje fenomenalno :) Kristina

    ReplyDelete
  11. Super su ruzevi, iako meni formula bas i nije sjela. Btw, jel ti imas to takve usne, jel to samo vizualno tako ispalo ili precrtavas usne? Ako precrtavas, stvarno ti nije potrebno, imas lijepe usne (govorim o liniji gornje usne).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lijevu stranu gornje usne (vama desnu) precrtavam jer je puno tanja od ove druge, a na slikama se to posebno vidi što nikako ne volim. Da oprostiš, us*re sve :D bar ja to tako vidim, možda se jednom predomislim :D evo ti primjer kada nisu precrtane, tj. samo mrvicu - http://stelasequin.blogspot.hr/2015/01/loreal-color-riche-collection-exclusive.html

      Delete
  12. Imam sva 4, vamp it up mi je najomiljenija nijansa, bas sam bila sretna kad sam ju vidjela u dm-u. Ambalaza je grozna, slazem se, nemam toliko problema s otvaranjem/zatvaranjem, uvijek pazim pa je ok, ali ravin raisin mi se otvorio u torbi i napravio nered :/ srecom bio je u onom dzepicu pa nije bila velika katastrofa

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig