L’OREAL COLOR RICH EXCLUSIVE LA VIE EN ROSE RUŽEVI

10 comments

Bok svima! Nedavno je u naše drogerije došla toliko iščekivana L'OREAL kolekcija rozih ruževa, nasljednica Pure Reds-a, mislili smo... :D Odmah sam ih isprobala i ostala razočarana, no prošli tjedan mi je paketić s ruževima stigao doma i jako sam se obradovala jer sam ih sad mogla isprobati kako treba.


Izgledaju isto kao i Pure Reds ruževi; prekrasna "kožna" ambalaža crne boje sa zlatnim detaljima i imenima svojih "nositeljica". Dolaze u 4 nijanse (samo 4 su stigle kod nas) i očito, sve su rozih nijansi. Kao što sam već rekla, nakon prvog swatchanja u trgovini bila sam razočarana, no ništa se nije promijenilo ni nakon 3. swatchanja.


Ruževi su slabo pigmentirani, ali iako sam pročitala suprotno, po meni se mogu nadograđivati, ne povlače se onako ružno po usnama i ne ostavljaju grudice. I sama sam stavljala dosta slojeva, a stvarno ne vidim da izgledaju loše (na fotkama je realno stanje). Tekstura im je lagana, rijetka, ništa posebno... Ali ugodni su, ne isušuju i lijepo izgledaju na usnama.


Trajnost im naravno nije jača strana, neće baš izdržati jelo, a i lako se brišu npr. vlažnom maramicom. Kada sam ih isprobala u trgovini vidjela sam i šljokice u njima, sad nekako manje, a na usnama se ne vide uopće. Ipak, finiš baš i nije mat, ali takav kakav je sviđa mi se, podsjeća na MAC-ov Lustre ili Frost.


Naomi's Pink - najslabije pigmentirana, nude nijansa s malo peachy tonova. Ne ispere lice, nije presvijetla, za svijetlu put taman, super dnevna nijansa.


Eva's Pink - prekrasna srednje roza nijansa, dosta neutralna, sigurno stoji svakome i mislim da je odlična za svaku prigodu.


Blake's Pink - svijetlo kričava rozo breskvasta nijansa :D Baš upada u oči, ali nije "cajka" nijansa već je nosiva i umjerena koliko to može biti, baš podigne i oživi lice.


J.Lo's Pink - koliko me razočaralo to što nije kao u ambalaži, toliko me razveselilo što je na usnama ljepša nego sam očekivala. Na meni je ovo tamnija fuksija, s dosta ljubičastih tonova za koje sam mislila da će na usnama potpuno nestati, no eto srećom nisu :)


Sve u svemu, žao mi je što ruževi nisu jače pigmentirani i matiraniji jer bi to bio pun pogodak. Nijanse su krasne, dosta rijetke, pogotovo J.Lo i šteta je što nije onakva kakva je u ambalaži. Preporučam li ih, i ne baš. Ako vam se neka nijansa posebno svidi preporučam, ali inače ima puno boljih ruževa, pogotovo za tu cijenu od oko 90 kn.

Koja nijansa se vama najviše sviđa?

*PR proizvod

SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

10 comments:

  1. Lijepe su nijanse, šteta što nisu pigmentiraniji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, za te novce... Trebali bi biti dosta i ono što piše da jesu :)

      Delete
  2. Dugo sam tragala za ovim ruževima, ali kada sam ih napokon pronašla, svaki je bio otvoren i isproban (naša posla!). Najviše me razočarala nijansa J. Lo.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja taman naletila u pravi tren i imala priliku isprobati ih prva (u trgovini jel) haha :D

      Delete
  3. lijepe su nijanse, šteta što nisu i kvalitetom poput reds kolekcije. Ja svoje još nisam isprobala, morat ću ovih dana :D

    ReplyDelete
  4. Pakiranja su stvarno diivna ali šteta što pigmentacija nije bolja. Baš to za 90kn ima i boljih :)

    ReplyDelete
  5. Po tvom misljenju, koja bi bila jeftinija zamjena za Evu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm... Mislim da za nju ima dosta zamjena drogerijskog ranga, ali kako ne pratim taj dio previše ne mogu ti točno reći. Jedino da pogledaš Golden Rose Velvet Matte nijansu 09, slična je, samo više mat :)

      Delete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig