HALLOWEEN 8: Pop Art Zombie

4 comments


Tako je ispalo, ali 2. dan za redom ide 'Pop Art' iako ovaj put druga strana pop art-a, zločesto pop art zombi :D Ove godine je ovo valjda najpopularnija maska, a totalno je u mom stilu
jer su spojeni 'pop art' stil i zombi/scary stil. Sviđa mi se i to što nema pravila... Radiš kak' ti se radi, šaraš kak' ti se šara, maljaš, baljaš, bojaš bojama koje ti padnu pod ruku... Sve je šareno, raštrkano, ma zakon look :D Prvi plan mi je bio napraviti neon zombija te sam naručila neon paletu iz Kryolana, nažalost poslali su mi krivi i ispostavilo se da tu koju sam htjela uopće nemaju pa mi je to propalo. Onda sam se morala snaći s onime što sam imala kod kuće, mislim da vam to najbolje govori sam video, slobodno premotajte na dio gdje bojam čelo MAC-ovim Candy Yum Yum-om, slobodno... :D Sestra me je gledala dok sam se šminkala i obje smo strepile da će puknuti hahaha, svom srećom nije, a i svom srećom imam dva pa mi nije bilo toliko žao :D Čelo, usne, ista stvar, šta! :D Uglavnom, ovaj makeup nije ispao kako sam ja to zamislila, odužilo se vremenski, fotić me je da ne kažem šta, pao mi je mrak kad sam se išla slikat... I onda iz toga ispadne da mi je ovo možda i najdraži look (i video) ove godine. Nije najprecizniji, najtočniji ni najljepši, ali mi ima ono nešto, ima dušu i mene u sebi (kužite jel xd) :D Ništa, bacimo se na popis, fotke i video te se vidimo (u ovom obliku) iduće godine! Hvala vam na podršci, svim lajkovima i komentarima, share-ovima, porukama, itd. Nadam se da će iduće godine Halloween postovi biti još bolji (kamo sreće...). Love you <3

Korišteni proizvodi:

LICE:
Kryolan Aqua Color - white, black
MAC Candy Yum Yum ruž (čelo)
Sleek Acid paleta (rozo i zeleno sjenilo)
Sleek V2 paleta (podočnjaci)
Golden Rose metallic liner - srebrni (desni podočnjak xd)

OBRVE:
Golden Rose Velvet Matte ruž - 06
Sleek Acid paleta (narančasto sjenilo)

OČI:
Too Faced primer
MUG Frappe, Cocoa Bear sjenila
MAC Carbon sjenilo
MAC glitter - Reigning Riches
Essence glitter (šareni)
Catrice olovka - too cool for pool
Ardell trepavice 134

USNE:
ABH tekući ruž Carina
Sleek tekući ruž Fandango purple


Kako vam se sviđa ovaj zadnji makeup? Pišite mi :)

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments:

  1. Jako mi se sviđa, baš je zabavan i scary! Stvarno si rasturila s ovogodišnjim Halloween lookovima, ja sam impresionirana :)

    Ali moram primijetiti i tvoju predivnu kosu, reci mi molim te kako si dobile te valove? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno hvala, drago mi je da ti sviđa :)
      To je napravljeno s deep waverom kojeg sam napokon kupila!! :D Bit će ovih dana u new in postu.

      Delete
  2. Odustala sam od komentiranja tvojih Halloween lookova i govorenja kak su savršeni, al moram na ovaj još samo reć kak je suuuuuuper :D :D

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig