OOTD: Čudan blazer

22 comments

Bok svima :) Nastavljam ja s ovim Outfit of the day postovima iako sam za prošli dobila puno negativnih komentara, ali meni se sviđaju i možda tako s vremenom stvorim bolji stil :P
Kako god bilo, današnja zvijezda posta je crni blazer iliti sako, no ne bilo kakav. Čim sam ga vidjela svidio mi se, volim klasične, a "čudne" stvari. Ovo bi ustvari bio prsluk jer rukave nemate, ruke su vam takoreći vani, slobodne :D Blazer izgleda kao da ste ga samo nabacili preko leđa pa se odozada čini da nemate ruke :O Na prvu nisam bila sigurna što misliti o njemu i nije mi se nešto posebno svidio, ali s vremenom i uz ove ostale odjevne predmete mi je baš kul. Dečko je rekao da ga podsjećam na Kim K. hahah (valjda ju je zapamtio u tak nekoj crnoj kombinaciji jer često nosi slične sakoe/hlače/torbe) i to su mi njene najdraže kombinacije. Očekivala sam krpu ili papir od sakoa, no opet sam se iznenadila, posve je solidne (ja to zovem normalne :D) kvalitete i da, opet sam zadovoljna. Ispričavam se što je blazer malo zgužvan na slikama, uopće nisam skužila dok se nisam poslikala XD. E da, i na kosi koja nije ni počešljana (snimala sam i odmah trčala u trgovinu pa doma na slikanje dok ne padne mrak LOL). Na fotkanje sam povela i svoju Zaru makar sam znala da to nije dobra ideja jer će stalno trčkarat oko mene i neću imati mira. Tak' je i bilo, al' dobro :D


Blazer možete naručiti ovdje - LINK za 26 USD.

*PR 

Kako vam se sviđa ovaj blazer? Imate neki čudan komad odjeće u ormaru? :D

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

22 comments:

  1. Meni je ovo predobro! Jedino bi bilo bolje da je prednji dio malo duži pa kad se ruke dižu da se ne vidi odmah majica. Zara je preslatka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam to pomislila, ne sviđa mi se što se vidi mali dio rukava :D

      Delete
  2. Baš je fora! Nisam nikada vidjela takav blazer, definitivno bih ga nosila kada bi ga imala. :D

    ReplyDelete
  3. baš mi odlično izgleda :D posebno ovako kako si ga sparila s ostalom odjećom, tako bi i ja :D super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :D Jednostavnost... Nisam bila sigurna koju majicu, ali eto ispala je ova.

      Delete
  4. daj molim te pa kakvi negativni komentari, isss.....meni su ovi tvoji postovi bas super :) to su ziher komentirale neke missice ahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali ne na blogu. Uglavnom, komentari da je sve loše iskombinirano i da su kombinezoni mali/da mi ne stoje, što okej, nije daleko od istine, ali znaš kak to ide, uvijek ima i ružnih komentara umjesto da se nešto negativno napiše na normalan način :D

      Delete
  5. Kosa ti je predobra ovde, odlicno izgleda. Blazer mi deluje bas zanimljivo i rado bih nosila tako neki. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj da je bar počešljana, opeglana, nešto haha :D Hvala :)

      Delete
  6. Ma kakvi crni negativni komentari, ja obozavam tvoje outfite! Kosa ti je mnogo lepa a sako čudan za moj ukus, toliko da me ne zanima u smislu da ga kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, a bude i toga naravno, hvalaaa :) Tak nekak i meni :D

      Delete
  7. I dalje se smejem u sebi jer smo odabrale identične komade! :D
    Super ti stoji!

    ReplyDelete
  8. Ja sam možda partibrejkerica, ali mi se ne sviđa. No ipak, ukusi se razlikuju. I zanimljiva dečkova asocijacija :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ništ' čudno, kad je čudan :D Nisam ni ja bila sigurna. Inače, ne sviđa se baš ni mom dečku (sveukupno da, ali sam blazer ne), mami, sestri... :D

      Delete
  9. Haha predobar naziv posta :D Blazer je fora, ali ga ne bih nosila. Ali najbolje su mi naočale i tvoja kosa <3

    ReplyDelete
  10. Preslatka je Zara :) a i blazer je baš zanimljiv

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig