FOTD: Rosy Purply Sparkly

47 comments

Haaaaj :) Evo me s jednim look-om kojim sam bila prezadovoljna, ali kako sam jako svijetla kod mene se često događa da čim se
sunce malo skloni iza oblaka na fotkama izgledam sivo i isprano pa je to i danas slučaj, no što je tu je. Ovo su mi u zadnje vrijeme jedne od dražih nijansi sjenila i nekako me ustvari to drži već dosta dugo, sve mi se čini da će tako i ostati bar još neko vrijeme. Prvi put sam koristila MAC-ov pigment u nijansi Rose koji ste mogli vidjeti u recenziji MAC seta pigmenata, znala sam da je prekrasan, ali nikako nije dolazio na red, a i nisam se baš često šminkala. U zadnje vrijeme mi se ne da, ne da mi se zato što nikad ne znam hoće li se (nakon što se našminkam) možda kiša spustiti ili se jednostavno naoblačiti pa ću opet ostati razočarana, i nervozna sam zbog toga, stvarno mi to promjenjivo vrijeme ide na živce, ozbiljno, mogla bih napisati jedan cijeli Chat post o j*b*nom vremenu kolko mi već diže tlak!!!!
(Ispričavam se na ovom dijelu posta XD)


Korišteno:

LICE:
Bourjois Happy Light Luminous primer
Catrice kamuflaža
(ne sjećam se pudera :( , ali miiiislim da je MAC SFF)
Tarte Maracuja korektor
Golden Rose Silky tocuh rumenilo - 208
Too Faced Chocolate Soleil
MAC Lightscapade

OČI:
MAC Painterly
MAC Swiss Chocolate sjenilo
Sleek V2 paleta - smeđe i ljubičasto sjenilo
UD crno sjenilo
MAC pigment - Rose
Golden Rose Perfect Lashes tekući tuš
Golden Rose Perfect Lashes maskara
Amazing Shine trepavice

USNE:
Golden Rose Watterproof olovka 52
MAC ruž Snob


Par malo drugačijih...

blic
efekt - prvi put na blogu XD
Sviđa li vam se ovaj look? Hoćete isprobati nešto slično? :)


Pozz, Stela <3
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

47 comments:

  1. Look prekrasno izgleda!
    Dio posta o vremenu potpuno razumijem, nisam uspjela napraviti niti jednu pristojnu fotografiju već više od tjedan dana zbog sunca koje se pojavljuje i skriva in the matter of seconds! Kao da mi shitty oprema za fotkanje nije dovoljan problem sam po sebi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Ja odgađam fotkanje već neko vrijeme :D

      Delete
  2. Dude, Stela, čilaks :P
    Šalim se, znam blogerske muke sa svijetlom, suosjećam :D
    Baš si mi cakani mali slatki, moram nabaviti nešto u ovako rozo zlačanoj boji, i mene je puklo u zadnji par mjeseci :D

    ReplyDelete
  3. Super look. Sviđa mi se ruž jakooo, a Mac pigment je predivan :)

    ReplyDelete
  4. Divan pigment i cijeli look...buaaaaahaaaaaha, fali mi šminkanje :( ....sorry, to je bio moj mali rant :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa :) Razumijem te, brzo se vrati u te vode :D

      Delete
  5. Predivno! Jako ti lepo stoji mada kada bolje razmislim te nijanse pristaju skoro svima :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Istina, totalno :D Jedino moja sestra s plavim očima misli da izgleda grozno s ovim bojama, kao i sve nijanse crvene, narančaste, brončane XD

      Delete
  6. Prelipe boje na ocima, stvarno ti zavidim, super je :)

    ReplyDelete
  7. Super look,primjećujem da u zadnjih par look-ova sve više tj češće koristiš ''boje'' ,poigravaš se sjenilima i look-ovima,a šta da kažem-ja oduševljena :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :) Ma uvijek nekako koristim boje za ove lookove na blogu, volim to :)

      Delete
  8. Predivan look :) Iskopirat ću look makar znam da neće ispasti tako dobro kao tebi,blendanje *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ako ga napraviš pošalji mi fotku ili me označi na Instagramu :)

      Delete
  9. predivan look, krasno ti stoji :))

    ReplyDelete
  10. Kraaaaasno!

    ne pričaj mi o vremenu!! Danas se toliko puta izmijenilo sunce s oblacima, onak taman skupim stvari i idem fotkat na balkon jer ima puuuno sunca i dođu oblaci! I tako par puta! Pa sam odustala :D Ali duži dani su stigli jej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Jeeeel da, živcira skroz, sve me strah i planirat fotkanje jer će mi sve propasti :D

      Delete
  11. Predivan look i odlično ti stoji. :D

    I ja sam trenutno na tim nijansama tak da te potpuno razumijem :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :) Samo gledam sjenila u tim bojama :D

      Delete
  12. Fantasticnoooo! :D obozavam ovakav makeup, a ti si ga odradila kao profesionalac! :*

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Hvalaaa, blendanje se uvijek izgubi na fotkama to moram reći - fotke stvore oštrije linije i prijelaze, tako da je uživo čak i bolje :D hehe

      Delete
  14. alaa predobro je ispalo :D sve si veći majstor u ovom svemu,,a ove boje su san snova koje si skombinirala :)

    ReplyDelete
  15. Znam da sam za jedan od prethodnih look-ova rekla da mi je tvoj najbolji, ali sad se ispravljam. Ovo mi je tvoj NAJBOLJI look. Nevjerovatno je dobro, sviđa mi se kombinacija boja. Svaka čast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah baš ti hvala <3 Drago mi je da ti se sviđa!

      Delete
  16. Uuuuuhhhhhh! Dude, kakva ljepota, kakve boje, kakva kombinacija! Me likes, jako :D

    ReplyDelete
  17. Slicno sam nosila prije neki dan i extra ti stoji ovaj look! :D

    <3

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig