THE VERSATILE BLOGGER AWARD

22 comments

Što je Versatile Blogger Award?

VBA daje se blogerima s kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja. Nominirani mora napisati 7 činjenica o sebi i nominirati još 15 blogova.
Mene je nominirala Minna i hvala joj na tome jer volim raditi tagove :D

7 činjenica :)

1. Imam neobičan ukus za glazbu (iako mogu slušati sve), no najviše slušam VH1 Classic (program na Max TV-u XD), reggaeton, latin house i svaku vrstu house mjuze :D, a omiljena grupa su mi Gipsy Kingsi, tko to voli osim mene, ajd, tko?!







2. Obožavam mopsiće (jednog i imam - Zara <3). Želim čak i tetovažu mopsa, već jako dugo. Kupite mi čarape s mopsom, plišanca, čašu, bilježnicu - ja sam hepi :D (a da ne pričamo o jastucima, slikama, figuricama...)


3. Ja sam veliki tremaš i veliki paničar. Uvijek imam loš predosjećaj :D (kada sam ja u pitanju, ne drugi)


4. Teško me je izbaciti iz takta, svađam se smireno i hladno (vjerujte da suprotnu stranu to najviše boli haha)


5. Najviše volim jesti lignje na žaru, fast food i kokice iz mikrovalne. Mogu pojesti kokica više od svih vas skupa! :D 

Ja u budućnosti
6. Veliki sam ljubitelj šljokica, glittera i sequin detalja, što i sam naziv bloga govori dovoljno :D 


7. Za sebe bih rekla da sam odlična shoppingoholičarka :D Obožavam shopping, ali novce trošim savjesno i ne kupujem gluposti. I da, jaaaaaaako dugo biram što kupiti. Znam stajati s dvije majice u rukama više od pola sata dok ne odlučim XD



Nominiram:


Bilo bi mi drago da i vi ispunite ovaj tag, zanimljivo je i više ćemo saznati jedni o drugima :D 

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

22 comments:

  1. Hvala na tagu <3
    1. dijelimo, i ja sam svestrana kad je riječ o muzici :D
    2. Zara je preslatka na ovima slikama (oke *.*)
    3. Također xD
    4. Ja suprotno - lako planem
    5. Lignje i morske plodove ne želim ni vidjet, ali fast food i kokice također obožavam :D :D
    6. WC školka sa šljokicama ajmeeee prekul!!!
    7. Istina, stvarno pametno kupuješ. Trebam se ugledati na tebe! Koliko sam puta kupila nešto jer je akcija, tek toliko da probam, zato jer mi je dosadno...da sam svaki put stavila novce na stranu umjesto toga imala bi sigurno za sve Nakedice zajedno para (ili tako nešto al you got the point....)

    Pošto sam ja nedavno napisala preko 70 činjenica o sebi malo ću odgoditi tag dok vidim kaj napisat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, imamo dosta toga zajedničkog :D Znam da, ti izdvoji 7 od tih 70 :D

      Delete
  2. Hvala ti što si me nominirala ! obožavam TAG postove

    ReplyDelete
  3. Hvala na nominaciji :* Stvarno sam počašćena i sigurno ću ga već danas napisati ;)
    Zara <3
    Dijelimo 3., a na 4. i 7. ti zavidim :D

    ReplyDelete
  4. Slušamo istu muziku i to je najjjjjbolja muzika ikad! :D

    Umrla sam na onaj GIF s pesonjom hahahahha

    ReplyDelete
  5. Jaao mopsić kako je sladak duša draga. Med medeni, i ja bih voljela jednog da imam :) preslatki su mi. Dobro sam se ismijala tvojim činjenicama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Držim fige da ga jednom i dobiješ :D Hahaha neka neka

      Delete
  6. Hvala na nominaciji, napisat cu tag cim stignem :) i ja mogu slusati sve kod glazbe, no kod svega ostalog smo potpune suprotnosti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Np, čekam tvoj, sad me baš zanimaju tvoje činjenice, kad ispadne da se slažem sa svih 7 hahha :D

      Delete
  7. Ova wc školjka je nešto najbolje što sam ikad vidjela hahahahhaha :D Što se tiče kokica iz mikrovalne, rekord mi je 5 vrečica u jednom danu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah zakon je da, sjetila sam se da bih ju mogla uklopiti u post :D A daaaj, ja sam 2-3 :D

      Delete
  8. Broj 1 dijelimo i to naveliko! Obožavam VH1 i mislim da si me ti pitala u komentaru što je Dirty Dancing u Močvari (80e i 90e) tako da bi ti se tamo sigurno svidjelo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde baš mi je drago da nisam jedina, sigurna sam da bi mi se svidjelo, još kad si napisala hrvatski trash - obožavam, isto poludim na to da me sve boli drugi dan, ali nažalost kod mene su ostali samo cajkaroški klubovi i eventualno rock bircevi, pa sam odustala od izlazaka :D

      Delete
  9. Pronašla sam se u brojevima 3, 5,6 i 7. :D A ovaj mopsgif me toliko nasmijao hahaha ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super mi je vidjeti da ima još paničara haha, uvijek mislim da sam jedina (nije to dobro, al lakše mi je xd) :D

      Delete
  10. E kad puste hrv trash poludim! :D Sherry sherry tijelo mi treperi xD Ili najljepše je u moru biti gol xD Ma ludnica, mene isto sve sljedeći dan boli xD Ako si u Zg-u 27.3. sad kad je Dirty, vodim te ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh da bar jesam, bilo bi super, nažalost nikad nisam u Zagrebu :( Možda se preselim u budUćnosti, tko zna, ne bi bilo loše promijeniti ovu sredinu

      Delete
  11. hvala na tagu <3
    i sama sam često paničarka :D i mogu se ubiti u kokicama :D

    ReplyDelete
  12. Super si činjenice odabrala, ali ova wc školjka mi je vrh :D Volim kokice, ne pojedem ih puno, ali jedne dnevno planu :D Hvala ti još jednom na tagu, idem tipkati :D

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig