MAC Brush Cleanser čistač kistova

16 comments

Bok svima :) Nakon par mjeseci stalnog korištenja MAC-ovog Brush Cleansera, mislim da je vrijeme za recenziju. Simpatična roza tekućina
dolazi u plastičnoj bočici s "klip-klap" čepom (nije onako na odvrtanje jel haha) koju naravno dobijete u kartonskoj kutiji kao i sve MAC proizvode. Ova tekućina služi za "pranje" kistova, a kako šminkam i druge to mi je vraški trebalo :D


Dakle, nemojte zanemariti klasično pranje kistova, ova stvar služi za to da kistove "operete" između šminkanja klijentica ili ako već koristitite samo za sebe onda je super jer će vam odgoditi pranje kistova za par dana; naprimjer ako ste neki dan blendali crvenu boju na očima te niste oprali kist, a sada želite istim kistom uzeti zelenu samo ćete upotrijebiti Brush Cleanser i to je to. Ja kistove obavezno perem dubinski (voda, sapun, šampon, whatever) nakon svakog šminkanja klijentica, a ako ih koristim samo na sebi onda nakon 2-3 korištenja, onaj za puder možda mrvu rijeđe (jednom tjedno obavezno) samo zato jer ga koristim često pa mi se ne stigne osušiti, a i bojim se da ću ga prije uništiti :D 


Brush Cleanser koristim, kao što sam već rekla, između šminkanja tako da na maramicu stavim malo tekućine te kistom kružim po tome dok sva boja ne izađe, i to BC obavlja odlično, a ono zbog čega sam kupila baš njega je to što su kistovi odmah nakon "pranja" suhi. Dosad sam isprobala neke sprejeve za dezinficiranje poslije kojih bi kistovi ostajali mokri po pola sata, a pigment ne bi izašao i to mi je znatno otežavalo proces šminkanja te sam se bojala da ću morati kupit još 4726x kistova, no eto, onda sam čula za Brush Cleanser. 


Velike kistove (one za rumenilo, pudere, tekuće podloge) samo ponekad perem ovim čistačem jer su veliki, gusti i teže izlazi boja iz njih, tako da kad šminkam druge pokušavam imati što više čistih kistova, za svakoga po jedan jel :D Kada se skupi više šminkanja isti dan, a kistova mi fali, onda koristim BC. Uglavnom, meni je ovo super stvar i sigurno ga kupujem opet čim ovaj potrošim jer me je spasio u mnogo situacija. Sav pigment iz manjih kistova (korektor, oči, itd.) izlazi potpuno i kistići su odmah spremni za daljnje korištenje. 


Odlično je i to što ga sad koristim već 4 mjeseca, a skoro pa ništa nije potrošeno (gledam sad u bočicu i upravo se tome čudim). Dobijete 235 ml s tim da ne znam koja je cijena kod nas; na austrijskoj stranici pronašla sam da je 100 kn, a koliko se sjećam svoj sam platila 140 kn u Dohi (Katar), tako da se cijene razlikuju od zemlje do zemlje. 


Koristite li što ovakvo? Planirate li početi? :)

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

16 comments:

  1. Koristim ga već par godina, odličan proizvod! Imam čak još jednu bočicu u zalihama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, potvrđuješ! :) Sigurno kupujem novi čim ovaj potrošim :D

      Delete
  2. Imam Barbara Hoffman verziju a moram probati i MAC - ovakvi proizvodi spašavaju stvar kad imam više šminkanja u istom danu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj nisam probala, MAC mi je super pa zasad nema potrebe da tražim dalje jel :D Ma super su.

      Delete
  3. Tako je sladak u tom pakiranju! Jedem ove fotkice koje su prekokrasne :) divno da te oduševio, ni ne sumnjam u većinu Mac proizvoda!

    onalove.blogspot.com :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa :) Probala sam više toga od MAC-a i stvarno ne mogu reći da me išta razočaralo, ostala sam malo ravnodušna na FIX +, ali tko zna, možda mu dam još jednu priliku...

      Delete
  4. Zvuči super! :D
    Ja nikad nebi prala kistove za tekući puder za ovakvim nečim ali mi je zgodno za kistove za rumenilo i sjenilo jer kistove perem skoro svaki dan i muka mi je više -.-
    Ako svaki dan hoću stavit drugu boju rumenila moram svaki dan prati kist ili imati više kistova....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma odličan je :D Da, tak sam i napisala, te za tekući puder baš ak je hića :D

      Delete
  5. Ajme kako meni ovo treba haha :D Čitam i samo čekam da vidim cijenu ono boli glava, ali ak je fkt ovolikom, kupujem prvom prilikom! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma dugo će ti trajat sigurno, evo meni znači već 4 mj :D A skoro pa se ne vidi da je trošen, s tim da ga ja dost koristim!

      Delete
  6. Deluje mi super, moracu da ga nabavim uskoro. :)

    ReplyDelete
  7. Odličan, koristim ga već dugo. Ja svoj pretočim u bičicu s raspršivačem pa špric malo po kistu i onda po suhoj papirnatoj. Tako mi se još sporije troši i praktičnije mi je, probaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toga se ne bih sjetila, možda isprobam. Ovdje kod mene nije lako naći ni bočicu s raspršivačem haha, ozbiljno!

      Delete
  8. ovaj proizvod sam vidjela kod one Youtuberice Elle Fowler :) i stvarno djeluje super praktičan,, posebno za tebe koja često šminkaš sebe i druge,, super stvar, super što su kistovi odmah suhi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je da, to što su odma suhi mi je posebno bitno :)

      Delete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig