Sparkle eyes & Red lips Makeup (VIDEO)

22 comments

Došli smo do novog posta (i videa) kao što sam to obećala ovaj tjedan. Snimala sam u drugom okruženju, okruženju moje bake :D
Kao što vidite osvjetljenje je drugačije, pozadina užas, i tako... No bez obzira na to sve, meni se i dalje čini kao da se šminka na licu bolje vidi upravo pod takvim osvjetljenjem. Kada snimam po danu malo me lupi sunce pa se mučim s time, malo sunce zađe pa postanem siva :D
Svakako napišite što vam se više sviđa? Jako mi je bitno čuti vaše mišljenje.


Što se tiče makeup-a, odlučila sam se za dramatičniji makeup i naglašene usne, čak sam i glitter ubacila iako nije ni Božić ni doček Nove godine :D Na mojim očima mi se sviđa kako izgleda takav makeup bez ičega (ili malo nečega) na waterlineu pa sam i to primijenila, malo za promjenu. Ovo je bio i jedan od prvih pokušaja stavljanja olovke, dakle... Totalno sam nespretna i neprecizna kad su usne u pitanju, no potrudila sam se da to izgleda što bolje :D Nanijela sam poznatu Ruby Woo i upotpunila ju s Blake.


Korišteni proizvodi:

OČI:
MAC paint pot u nijansi Painterly
MAC sjenilo u nijansi Swiss Chocolate
UD Naked 2 paleta - sjenilo Blackout
Sleek paleta V2 - smeđe sjenilo
Essence baza Colour arts
MAC glitter u nijansi Reflects Pearl
MAC pigment Vanilla
Essence tuš Liquid Ink
Red Cherry 523 umjetne trepavice

LICE:
Loreal mat baza za lice
Catrice kamuflaža - 010 Ivory
WetnWild Coverall puder - Fair Clair
Too Faced bronzer Chocolate Soleil
theBalm highlighter Mary Lou
MAC rumenilo Mocha
MAC pigment Vanilla

OBRVE:
Anastasia Dipbrow - Dark brown

USNE:
MAC Ruby Woo
Loreal Blake


LINK na video :)

Pozz,
Stela xoxo
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

22 comments:

  1. Ja mislim da izgledaš izvrsno! ;) Makeup na očima mi se jako sviđa i crveni ruž upotpunjuje cijelu priču!
    Moram te usput pohvaliti što odvojiš dodatno vrijeme za fotke i pokoju rečenicu jer mi je skroz iritantno kad netko samo zakelji video u post i to je to. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :) I meni je to bezveze, volim uvijek dati neki uvod :D Ako vidiš moje pitanje, jel ti se više sviđa ovo osvjetljenje ili onako po danu?

      Delete
    2. Sorry zaboravih odgovoriti.
      Pa, otkad imaš novi fotić svaki mejkap ti se baš jasno vidi tako da meni paše i jedno i drugo. :D Možda mi je u ovom postu prigušeno osvjetljenje mrvicu bolje jer su mi slike nekako toplije. Ako znaš na što mislim. :D

      Delete
    3. Potpis na Mell i za slike i tekst, a i za osvjetljenje :)

      Delete
  2. ovo je predivnoo..nemam rijeci...mene zanimaju trepavice :D Red Cherry 523 odakle si ih narucila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala <3 Naručujem s ebaya, samo upiši Red cherry lashes 10 pairs ili tako nešto...

      Delete
  3. Prelijepo, sviđa mi se mnogo. :) Najljepši look dosad.

    ReplyDelete
  4. Wau ovo je predivno, izgledaš mi kao da si se zaputila na Oscar ... I meni definitivno ide na bookmark :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah zakon, trebala sam nazvati ovaj look OSCAR :D Hvala ti :)

      Delete
    2. Definitivno, izgledaš predivno i vrhunski odrađeno :D Ja inače nisam fan šljokica, al je ovo je baš sa mjerom :)

      Delete
  5. Moram se pridružiti pohvalama, stvarno odlično izgleda :D

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig