FOTD: New Year's Makeup

18 comments

Danas sam pripremila za vas jedan makeup koji izvrsno paše za novogodišnju večer. Možda nekome posluži kao inspiracija i ako da, napišite mi u komentarima :) Možete koristiti dakako koje god boje želite, ja sam se poigrala ljubičastim nijansama.
I naravno, bitna stvar, da se ne zabunite kao što sam ja. Koristila sam velike šljokice za ovaj makeup (čak ni nisu obične šljokice nego nekakav krupni glitte r- essence), a njih je teže nanijeti i potom staviti tuš. Zato nakon sjenila, prvo stavite tuš, a tek onda šljokice! Ako nešto šljokica završi na tušu lako opet prijeđete preko njega. Ja sam se dobro namučila da nekako stavim tuš jer je stvarno jako nezgodno preko tog glittera. 

Ovo je zadnji post ove godine na mom blogu, nadam se da će iduće biti još puno njih i da ćemo se družiti i dalje. Isto tako, nadam se da ću neke od svojih blogokolegica napokon upoznati i uživo :)
U pripremi imam i puno slika proizvoda koji čekaju recenzije, stvarno se nakupilo svega. 

Želim Vam sve najbolje u 2015. godini od srca! Mene već jedno 8 godina prati to da mi je dobra svaka druga godina, što znači da bi mi ova trebala biti prava! :D Možda zvuči smiješno, ali stvarno je tako bilo uvijek dosad! :D

Hvala na čitanju,
Vaša Stela <3
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

18 comments:

  1. hehe, nadam se da će biti super, ja nekako svake godine dan dva prije Nove se užasno razbolim...očekujem isto i do srijede haha

    ReplyDelete
  2. Prekrasan je look, svaka čast jako mi se sviđa kombinacija sijenila na kapcima i ovog glittera <3

    ReplyDelete
  3. Jako mi se sviđa look,no dosta odvažno za nositi(barem meni). :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hheh hvala, meni je to normalan look za doček, ali i za obične subote haha :D Ne izlazim već dugo pa se opuštam na blogu :)

      Delete
  4. Jako simpatično :D

    ReplyDelete
  5. prekrasno, maštovito,zaigrano,spremna si za party :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo zvuči kao neka rubrika "kako se spremiti za party" u OK-u :D hahah

      Delete
  6. Totalno novogodisnje! :D super ideja koju si odlicno realizirala. Tebi takodjer sve najbolje u 2015. godini i zelim ti puno blogouspjeha - vec ides u jako dobrom smijeru ;) :*

    ReplyDelete
  7. Fenomenalno izgleda :) Inače ne komentiram baš, već samo čitam, ali tvoji lookovi su mi svi odreda fenomenalni i zaista si jako talentirana. U novoj ti godini želim još više uspjeha s blogom koji je kod mene među najdražima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno hvala, drago mi je ovo čuti :) Nadam se da ćeš me i ove godine čitati.

      Delete
  8. Kako si ti meni savršena! Kosa ti je uuuuber! <3

    ReplyDelete
  9. super je :)
    nisam mislila da je glitter ovako krupan izbliza

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig