Too Faced Bonjour Soleil Summer Bronzing Wardrobe paleta bronzera

16 comments
Ova paleta je za početak vjerojatno najskuplji kozmetički proizvod u mojoj kolekciji :D Nije mi bilo jednostavno odlučiti se za nju jer košta (iako je bila poklon od dečka), ali presudilo je to što nemam, niti sam ikad imala, ijedan bronzer, zatim uz paletu dobijem kist, a kod mene je to uvijek veliki plus jer nemam nešto puno kistova pa su ovo dvije muhe jednim udarcem i treće je naravno prekrasno pakiranje :D
Ambalaža se zatvara/otvara na magnet što mi je vrlo praktično, limena je (obožavam to :D), ima poveće ogledalo i izgleda sjajno :D

U paleti dolaze tri bronzera (Chocolate Soleil matte bronzer, Sun Bunny natural bronzer i Snow Bunny luminous bronzer), sva tri možete kupiti posebno te uvijek, a paleta je limitirana kolekcija pa požurite dok je još ima.

Chocolate Soleil bronzer se dosta trusi onda kad kistom prođem po njemu i to je odmah u početku minus, ali ništa previše bitno jer uvijek taj višak pokupim ili onako kistom utapkam da se sjedini i da nije praškasto (ne znam kako ovo drugačije objasniti). Bojala sam se da će biti pretaman, ali nije toliko pigmentiran što mi je odlično. Uvijek krećem oprezno s malo proizvoda na kistu i tako konturiram lice pa ako želim pojačati efekt uzmem još malo. 


Sun Bunny je shimmerasti bronzer u svjetlijoj i tamnijoj nijansi koji ja uvijek pomiješam. Daje lijepi preplanuli efekt i prekrasan je pogotovo na tamnijoj koži. Ne trusi se i malo je pigmentiraniji pa treba biti još više oprezan ako ne želite izgledati prepečeno :D 


Snow Bunny je vrlo shimmerast bronzer koji sam namjeravala koristiti kao highlighter, ali ovaj tamniji redak zatamni konačan efekt pa ga ja ne mogu koristiti tako jer djeluje narančasto, no ako pomiješam samo ove svijetle redove ispadne prekrasan highlighter. Super je pigmentirano i oduševljena sam kako izgleda na licu.


Kist je vrlooo mekan i bio bi mi još bolji da je možda malo čvršći u "korijenu", ali i ovako sam zadovoljna. Njime konturiram, precizno nanosi bronzer i uz to ga blenda, stavljam njime "običan" bronzer, a highligher je bolje staviti nekim manjim kistom.


Slijede swatchevi, tj kako to izgleda na svijetlom licu :D Izrazi lica su ono... Bože pomozi :D Ali nikad se ne fotkam gledajući ravno u kameru već iz profila pa mi je ovo bilo nešto sasvim novo.

Jedino se na ovoj derp fotki dobro vidi sve što treba pa je zato ona u postu :D
Sve bronzere koristim i na kapcima kao sjenilo - Chocolate Soleil je preeeekrasna pijelazna nijansa, Sun Bunny je odličan preko cijelog kapka, a Snow Bunny kao highlight. Jedan bronzer sadrži 3g, a dva po 4g, no ne piše koji je koji, pregledala sam zasebne bronzere i vidjela da su ovi po 10g, a Snow Bunny 8g tako da je vjerojatno on ovaj od 3g u paleti. Bronzeri dugo traju na licu i nisam primjetila da s vremenom blijede ili nešto slično. Nije potrebno ni puno stavljati što znači da ćete dugo imati ovu paleticu iako je količinski manje od pojedinačnih bronzera. Inače, zasebni bronzeri su po 24 funte svaki.
Too Faced paletu preporučam ljubiteljima bronzera ili onima koji nemaju nijedan kao što je bio kod mene slučaj, ako znate da nećete koristiti sva tri bronzera bolje ju preskočite i uzmite pojedinačan bronzer iako je po meni dosta velika cijena za njih pa mi se ovo više isplatilo. Još uvijek je dosupna na beautybay-u za 38 funti.

Hvala na čitanju,
Stela :)
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

16 comments:

  1. Preeeedivna paleta, ali cijena me rastužuje :(
    Kakav je miris?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila sam napisati, a baš svi o tome govore :D Miriši po kakau, finooo naravno, što reći drugo haha :D Meni je čak sličan miris Illamasqua rumenilima iako se ovdje više osjeti taj kakao.
      Cijena je malo veća, ali isplati se s obzirom da dobiješ čak 3 bronzera i kist, a jedan bronzer je oko 240 kn inače.

      Delete
  2. Divna paleta, baš mi se sviđaju nijanse. :) Što se tiče kista, jesi li probala oblijepiti ga selotejpom onako s vanjske strane (wow ja i moje objašnjavanje.. :D) da ti nastane kao krug i onda povučeš malo gore prema dlačicama kista. Valjda si me shvatila:) Uglavnom, tako bi ti trebalo biti čvršće. :)

    http://smeenina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razmišljala sam o tome još prije za neke druge kistove, ali se nisam uhvatila toga :D No kažem, dobar mi je kist i ovako :D
      hvala!

      Delete
  3. Predivna recenzija :) Sviđa mi se paleta,mislim da se isplati više nego pojedinačno kupovati. Slike su ti odlične,već par puta pregledavam post i uživam u njima :)) Super ti je i boja kosa,koja je to boja ?? Ako si već pisala post na tu temu,sorry na pitanju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno hvala, hehe :D
      Pisala sam post da, sad više nije čisto crna, ali mogu reći da se jako malo isprala, najbolja dosada čini mi se - http://stelasequin.blogspot.com/2014/06/palette-salon-colors-boja-za-kosu.html

      Delete
  4. A kraaaasna mi je ova paleta bronzera al mi je baš bila too much jer mi ne trebam toliko bronzera! :D
    Mene je zapravo ambalaža osvojila a unutra što god da je! :D
    Moram ti pohvaliti fotke, ne znam što si radila ali su puuuuuuuno ljepše i čistije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su super došli jer mi je prvi samo za konturiranje, a ostali kao bronzer/highlighter :D
      Hvala, ništa nisam radila, šta ove dosad nisu dobre? :( :DDD Sve je isto, eventualno više-manje sunca vani jel :D

      Delete
    2. Jesuu, ali ove mi djeluju nekako kristalnije, valjda zbog boljeg osvjetljenja :D

      Delete
  5. Prekrasna paleta i super recenzija.. Jako si slatka na slikama :) Imam puno i previše bronzera tako da ću preskočiti kupovinu, ali stvarno je pre pre :)

    ReplyDelete
  6. Preprepreslatka paleta i ti na slikama! Ovo je jedna od najljepsih paleta bronzera/rumenila koje sam vidjela u zadnje vrijeme :)) da imam viska novaca odmah bi ju narucila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! I meni je prekrasna, mislim da najljepša paleta ikad, bilo čega :D

      Delete
  7. Obzirom da bronzere ne koristim preterano, kupila sam prošle zime Too Faced A Few Of My Favorite Things paletu i u njoj dobila Chocolate Soleil i Sun Bunny, meni je to sasvim dovoljno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurno je, ne treba ih se puno staviti pa još duže traju, pogotovo ako malo koristiš. Tako i ja, za dnevne izlaske ne stavljam baš bronzer, ako me pukne :D hhaha

      Delete
  8. Umalo sam ih kupila u 6. mjesecu, ali kako nisam mogla platiti preko paypala sam odustala. Prekrasna ambalaža i prekrasni bronzeri. Ja i bronzeri se jakoo volimo pa mislim da će kad tad ova paletica biti moja :D
    p.s. slike su divne

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig