FOTD: Pop Art Futuristic

30 comments
Inspirirana radom Karle Powell, britanske vizažistice, odlučila sam na sestri napraviti jedan drukčiji makeup. Podsjeća na pop art, ali ja sam tome dodala i futuristic jer nije klasičan stil pop arta, te me podsjeća na svemir i neko nadolazeće vrijeme :D Look sam radila jedno 2 i po' sata (ne toliko zbog težine kolilo zbog loše bijele podloge), a D. je šminku skidala jedno 3h (šalim se :P).
Sve je šminkano bijelom bojom za lice koja je masna pa sam ju fiksirala baby puderom. Onda sam uzela Maybelline Colour Tattoo u crnoj boji i sve što vidite da je crno rađeno je tim sjenilom (njega je bilo teško skinuti jer je baš vodootporan i dugotrajan). Problem je iskočio čim sam to crno sjenilo krenula stavljati na bijelu podlogu, boja je postajala siva jer su se pomiješale i sve je djelovalo zapackano. Pa sam prolazila Maybelline sjenilom iznova i iznova po istim dijelovima. Par osoba me pitalo što bi trebalo značiti ovo plavo iznad prsa :D To je trebalo izgledati kao da ju netko/nešto ogrebalo i otkrilo što se nalazi ispod njene kože - plavetnilo i šljokice, no D. mi nije dala ni da napravim dvije ogrebotine i onda je ostala jedna pa se baš i ne može rasaznati što je to :D Jedna od najboljih stvari kod ovog looka, i meni i svima koji su vidjeli uživo, je highlighter koji nažalost vi ne možete vidjeti na fotkama, iako ću pokušati izrezati neku sliku i približiti. Uz cijeli makeup, na bijelu podlogu je highlighter došao kao šlag na tortu. Stvarno je izgledalo robotski, futuristički, Sumrak-ovski, nekako filmski :D

Korišteni proizvodi:
bijela boja za lice (jafrika iz mullera)
maybelline colour tatto - crno
avon long lasting ruž za usne - crveni
essence get big lashes maskara
red cherry trepavice - 43
illamasqua rumenilo - tremble
mac msf - lightscapade
mac pigment - vanilla

Evo highlightera :D (p.s. na svim fotkama je korišten kontrast i sharpen da bi izgledalo što realnije, a ovu fotku sam ostavila čistu)

Kako vam se sviđa pop art futuristic?

Hvala na čitanju,
Stela :)
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

30 comments:

  1. Super jeee! Meni su svi tvoji radovi mrak :D

    ReplyDelete
  2. Usprkos tehničkim problemima s crnom i bijelom, super je ispalo! Posebno mi se sviđaju oči i obrve...i mora da ti se seka stvarno namučila dok se oprala, uši pogotovo :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I ja sam jako zadovoljna očima jer me to ustvari najviše strašilo, ima malo spuštene i masne kapke i sve joj se preslikava tako da je ispalo super. Uši su najbolnija točka bile, da :)

      Delete
  3. Interesantno, neobično i drugačije ali divno! :) Lidija

    ReplyDelete
  4. Aaaaaaaaaaaa dosta genijalno!!! I sviđa mi se što joj ispod kože viri PRAVA plava koža :)))

    ReplyDelete
  5. Predobro, pohvala za kreativnost! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, nije moja ideja jel, ali uglavnom sam radila iz glave :D

      Delete
  6. lajkala sam na instagramu al moram i tu pohvaliti preeedobroo je :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na instagramu je video, sliku sam zaboravila staviti, hvala ti:)

      Delete
  7. Odlična si, moram te unajmit da me farbaš :D predobro! Seka je uvijek dobar model! :)

    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah hvala, može :) Super model, ali vrlo nestrpljiv i tvrdoglav model, uvijek.

      Delete
  8. WOWWWWW! GEnijalna si Stella, genijalna!! Ovo je predobro ;)))

    ReplyDelete
  9. Wow, draga pa ovo je genijalno :D

    ReplyDelete
  10. Dva i po sata! Svaka čast i tebi i sestri, izgleda predobro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dva i po sata, a meni ko da je prošlo u vrh glave sat vremena :D Hvala!

      Delete
  11. prepredobro!! svaka čast na trudu :D ovo je nešto skroz drugačije od svega što sam do sad vidjela :)

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig