FOTD: Peacock makeup

8 comments
Dugo na mom blogu nema FOTD postova, tj slabije se time bavim u zadnje vrijeme... Ali danas je baš nekako bio dan za šminkanje. Dobila sam inspiraciju i krenula na "posao".
Davno sam vidjela poneki peacock makeup kod stranih vlogerica i uvijek mi se ta ideja sviđala te sam odlučila bazirati se na paunovim bojama. Ono što na fotkama sigurno nećete vidjeti su ljubičaste šljokice, nažalost fotić nije htio surađivati pa sam sve slikala mobitelom koji baš i nema neku kameru. Isto tako, zanemarite 100000% glupe izraze lica jer mi je išla svjetlost u oči, a i na slikama izgledaju tužnije nego što zapravo jesu :D Sve u svemu, zadovoljna sam kako je ispalo, najviše sa sjenilom ispod waterlinea jer već dugo pokušavam taj dio našminkati deblje (dakle da sjenilo bude dosta ispod waterlinea + blendanje), a da ne izgledam kao da me netko zdero šakom! :D
Korišteni proizvodi

LICE: Catrice kamuflaža (Ivory), Illamasqua rumenilo (Tremble), MAC highlighter (Lightscapade)
OČI: Catrice kamuflaža, essence baza (colour arts), Coastal Scents 88 paleta (zeleno sjenilo, ljubičasto, plavo, tirkizno), Sleek Acid paleta (crno sjenilo), Makeup Revolution Acid Brights paleta (bijelo sjenilo, tamnoplavo), essence tuš liquid ink, essence ljubičasti glitter, essence ljepilo za trepke, Red Cherry trepavice 43, essence I <3 stage maskara
OBRVE: Maybelline Color Tattoo - 40
USNE: MAC Sweet Experience

Možda djeluje malo blurano ili nešto tako, al to je do mobitela, rekla sam da kamera baš i nije dobra.

Kako vam se sviđa ovaj makeup?

Hvala na čitanju, 
Stela :)
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

8 comments:

  1. Odlican je, stvarno ti lijepo stoji i naglasi oci! Tesko je iskombinirati ove nijanse da ne izgledaju pretjerano, ali ti si uspjela, bas super izgleda. :) i da, odlican mi je novi dizajn bloga <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :) I meni se sviđa kako ide uz oči, pogotovo uživo :D A dizajn sad imam već nekih mjesec dana, nek stoji malo... Stalno bih promjene :D

      Delete
  2. odlicno! stvarno prekrasno je ispalo i lijepo ti naglasava oci :)

    ReplyDelete
  3. ludilo :D u pozitivnom smislu! spremna za neki tehno party :D uz one lasere kad ih uz muziku puštaju bi se totalno uklopila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, prihvaćam, ali rado bih na neki house party auuuu :D

      Delete
  4. Super je kombinacija boja, baš mi se sviđa i uz tamne oči i kosu ludilo ide! :)

    ReplyDelete
  5. Odlično je ispalo, baš mi se dopada :)

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig