Dupes? - NYX Pale Pink vs. MAC Sweet Experience vs. Golden Rose 127

11 comments
Nisam se baš mogla odlučiti kako nazvati ovaj post i prvi put mi je to zadalo (male) probleme :D Dakle, radi se otprilike o usporednom postu ili mogu reći i dupe postu. Prije koja 3 tjedna recenzirala sam MAC ruž u nijansi Sweet Experience. Prije no što sam ga naručila razmišljala sam jel mi treba jer imam već par rozih u kolekciji, i ipak odlučila da treba. Kad mi je stigao odmah sam ga krenula uspoređivati s NYX ružem Pale Pink i Golden Rose ružem 127 kojeg možda dosta vas i ima.
Na ruci, kao što vidite na swatchu, MAC i NYX su skoro identični, dok se Golden Rose ipak razlikuje od prva dva iako sam baš mislila da će on biti sličniji MAC-u. NYX je svijetlo roza nijansa i mat je finiša, MAC je također svijetlo roza nijansa s mrvu peachy tonova i satin je finiša, a Golden Rose je roza s dosta peachy tonova koji još više dolaze do izražaja kad je swatchan kraj pravih rozih ruževa pa djeluje čak breskvasto :D Ima satin finiš, malo više glossy od MAC-a.


E sad, tako izgleda na ruci, ali na usnama je već druga priča. Imala sam fotke, ali su ispale jako loše i nema smisla stavljati ih pa mi vjerujte na riječ. MAC je isti kao i na swatchu, roza boja koja nije presvijetla i čak je malo neonska. NYX je prava baby roza nijansa, ja ju zovem mlječno roza i mislim da ne stoji mnogim podtonovima, ako ste tamnije puti bolje izbjegavajte ovaj ruž. Ne kažem da svijetle nijanse ne stoje tamnoj puti, ali ova ima baš neku bijelu bazu (ne znam kako bih to drukčije rekla, a nisam ni stručnjak i ne razumijem se previše u tonove) koja odskače. Golden Rose je na usnama više roz nego što je na swatchu, također pomalo kričava nijansa, ali decentno kričava :D Prava ljetna. 

MAC je najteže skinuti i na ruci je još ostao trag poslije ostalih, ali je NYX tu negdje po trajnosti na usnama, dok Golden Rose drži najkraće. MAC prefino miriši, NYX baš i nema neki miris, a Golden Rose smrducka :D Kada stavite NYX i MAC ruž oni ostaju kako ste ga i nanijeli (ako ga stavite kistom pa onda iz tubice), i to mi se sviđa (no to ovisi i o vašem obliku usana), dok kod Golden Rose-a to nije tako već se obavezno pravi ona ružna crta između usana. 

Zaključujem da su ova tri ruža vrlo različita i ako volite roze nijanse trebaju vam svi :D Meni je definitivno favorit MAC što zbog nijanse što zbog finiša i ostalih stvari. Golden Rose je jeftin ruž i ima velik izbor nijansi, ali meni ostale nijanse baš i nisu na listi želja. NYX je odličan brend, imam dva njihova ruža i oba su mi odlična iako ovu nijansu čak i ne volim nešto posebno, ali ruž kao ruž mi je super. 


MAC Sweet Experience (SAD 90 kn, Europa oko 145 kn).
NYX Pale Pink (web shopovi, SAD oko 30 kn, Osijek trgovina Danijel Cosmetics oko 45 kn).
Golden Rose 127 (razni shopping centri oko 25 kn).

Koji vam se najviše sviđa?

Hvala na čitanju,
Stela :)
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

11 comments:

  1. NYX i MAC mi se sviđaju, GR not so much :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. GR mi je jako lijepa nijansa, pogotovo na usnama, ali ništa drugo :D

      Delete
  2. Da li ima web shop koji nyx dostavlja u Hrvatsku? Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima, ja još nisam naručivala NYX s neta, ali mislim da ove stranice drže http://www.cherryculture.com/index.php
      https://beautyjoint.com/
      http://b2nshop.com/

      Delete
  3. Meni su sve tri nijanse krasne i slažem se da uopće nisu iste :))

    ReplyDelete
  4. Sva tri su lijepa, ne bih mogla odabrati jedan, iako ne volim karmine koji se previše presijavaju kao ovaj GR na swatchu, oni uvijek prvi skliznu s usana.

    ReplyDelete
  5. MAC i NYX mi se sviđaju, MAC ipak malo više :D

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig