Manhattan Intense Lip&Cheek balm (03 - First Class)

10 comments
Kad je ovaj Manhattanov njegujući ruž za usne stigao u dm odmah sam potrčala isprobati ga. Do prije nekih 5 mjeseci stvarno nikad nisam nosila ruževe i sad se to skroz okrenulo pa biram sve moguće nijanse, a i prošla me nude faza, aha aha! :D U ponudi možete naći tri nijanse ovog ruža, narančastu, neku koraljno crvenu i ljubičastu. Već neko vrijeme želim ljubičasti ruž pa sam nijansu 03 - First Class prvu isprobala i oduševila me! Ne mogu vam opisati, dakle morate probati, koliko je to pigmentiran proizvod. Nisam mislila da će biti čim je pisalo "njegujući", zamišljala sam malo boje - puno sjaja. Prevarila sam se. Vrlo pigmentiran i dosta postojan ruž, dovoljno je jedno nanošenje bez ikakvog dopunjavanja jer boja istog trena ostaje na usnama, ista kakva je i u olovci (ambalaža). Ima sjaja koji nakon nekog vremena lagano nestaje i tad mi ruž izgleda najbolje, nije mat, ali nije ni kao neki balzam. Prije njega mi nije potrebna nikakva dodatna njega usana, onako baš poželim da su svi ruževi iste teksture. Neće baš preživjeti jelo, ali boja na usnama ostaje tragom što vidite i na jednoj fotki. 


Miris je poseban, mislim da nijedan kozmetički proizvod ikad nema takav miris. Ja ga opisujem kao vrlo sladak, kisel, intenzivan, kao kolač s višnjama, ozbiljno, meni miriši po nekom kolaču/piti s višnjama :D Dakle drage moje, mislim da je ovo jedan od boljih drogerijskih ruževa (po narančasti letim prvom prilikom), a doći će vas oko 40 kn za 2,7 g proizvoda. Ne troši se brzo jer je stvarno pigmentiran pa ga vjerojatno nećete puno nanositi. btw - na fotkama je ruž već korišten par puta jer su prve fotke ispale grozno, a nisam to znala dok ih nisam stavila na komp. Ovo je bio valjda 4. pokušaj fotografiranja. Kako se vi snalazite s fotkanjem po ovakom vremenu, bez sunca? Ja vrlo teško :S I dalje ćete vidjeti da mi je lice u groznom stanju, ali morala sam uslikati kako stoji na danjem svijetlu.


Donja fotka je brisano vlažnom maramicom.

Kako izgleda na meni:



Jel ste isprobale Manhattan intense ruževe? Kakvi su vama?
Pratite me na 
Pozz,
Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

10 comments:

  1. AAA, KUPUJEM!!! Okej, oduševljena sam nijansom, ne mogu ti opisati koliko!! Dođe mi da sada ustanem i odem u dm i kupim to čudo :D dugo nisam pročitala recenziju koliko me toliko usrećila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha baš mi je drago! I mene je baš oduševila nijansa, ali još više sam ruž jer je tooolko pigmentiran (a to pomaže i nijansi ustvari haha) :D

      Delete
  2. Predivan je! Da kod nas postoji Manhattan kozmetika, sigurna sam da bih do sad imala sve nijanse ovog čuda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Manhattan baš najčešće viđam svugdje :S
      I druge dvije nijanse su odlične! :)

      Delete
  3. Predivna je boja i tebi baš lijepo stoji! Nažalost ljbičaste usne na meni ne izgledaju baš najbolje...što me nije spriječilo da svejedno imam već par komada ali odsad moram but racionalna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :), ja sam dugo bježala od bilo čeg što nije nude haha.
      btw baš mislim da ti stoje takve nijanse...

      Delete
  4. Jako lijep i lijepo ti stoji :)
    proguglala sam tu spomenutu koraljno crvenu - Fly me pretty, mislim da bi ta mogla biti za mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Žao mi je što Fly me pretty nije baš baš crvena, odmah bih ju uzela, ovako ne znam baš jel mi treba :(

      Delete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig