Katy Perry umjetne trepavice by eylure

Leave a Comment
Katy Perry, jedna od najpopularnijih pjevačica u zadnje 4 godine, u suradnji s brandom Eylure, kreirala je kolekciju predivnih umjetnih trepavica. Kolekcija se sastoji od 4 vrste umjetnih trepavica + ljepilo i naljepnica s nazivom trepavica.


Sweetie Pie - najkraće trepavice od svih, za prirodniji izgled, pogodne za dan.
Oh, Honey! - malo duže od prvih, također se mogu nositi danju da ne izgleda prenapadno. Daju glamoruzan izgled.
Cool Kitty - mačkasti pogled, dosta tamnije od dvoje prethodnih, tj gušće su i više dolaze do izražaja.
Oh, My! - dvostruke trepavice, jako su guste i po meni, nosive samo za večernje izlaske. Vrlo su efektne.

Kada su stigle u prodaju u dm, odmah sam ih htjela kupiti, no tad mi je bilo puno izdvojiti 70 kn za jedan par trepavica,  a i nisam se mogla odlučiti koje uzeti. Došao je Božić, s njime i sniženja pa su tako trepavice snizili na 40 kn, a moja draga sestra, pošto zna koliko sam ih htjela, mi ih je kupila. Radi se o trepavicama "Oh, My!" jer inače volim dramatične trepavice i približavao se doček nove godine što je još veći razlog za nešto takvo na očima...

Pakiranje:
Obična, kartonska (kakva već) kutijica u kojoj se nalaze trepavice označene koja ide na desno, a koja na lijevo oko te se s njima dobije i eylure ljepilo. 



Trepavice su ručno rađene, 100% prirodne i mogu se višestruko koristiti. Nemaju sa strane onaj višak koji bi se trebao odrezati, jedino se mogu odrezati same trepavice ako su nekome preširoke. Dosta su čvrste i trebaju se polako savijati kako bi ih prilagodili očima. Ljepilom sam jako zadovoljna, koristim ga i za ostale trepavice. Stavila sam gore slike pa ne trebam opisivati kako izgleda.

Cijena je malo veća, ali eto možete naletjeti na dobra sniženja ;)

Uglavnom, prezadovoljna sam trepavicama kao njima samima, ali nisam zadovoljna što sam uzela baš tu, 4. vrstu, no nisam mogla znati... Naime, imam jako male oči i obrve su mi jaaako niske :((( pa mi ove trepavice prekriju cijeli kapak i skoro pa diraju obrve. Od njih mi se ne vidi ni sjenilo. A što je još gore, kad ih stavim, odmah mi krenu suze (napominjem da inače nosim umjetne trepavice i to mi se ne događa), ispred sebe vidim duplo i bole me oči. Trepavice su u kutiji lijepe, normalno dugačke trepavice, ali na očima su ultra dugačke. Sad mi je žao što nisam uzela Oh, Honey jer mislim da bi one najbolje odgovarale mojim očima.

Na kraju evo slike na kojoj ih nosim pa tu možete vidjeti kako su ogromne i kako mojim očima ne pristaju :S


Ipak, konačna ocjena je 5/5 (nešto drugo je to što meni ne odgovara određena vrsta)

SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig